Przejdź do treści

Halle Berry i jej plan na piątkę (z plusem?)

Halle Berry i jej plan na piątkę (z plusem?)
Halle Berry i jej boskie ciało. Zdjęcie: East News
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Dziennikarka Anna Lalka wyznała, że padła ofiarą gwałtu. "Byłam przekonana, że zrobiłam coś złego"
Dziennikarka Anna Lalka wyznała, że padła ofiarą gwałtu. „Byłam przekonana, że zrobiłam coś złego”
Mężczyzna stoi przed lustrem
„Czy kiedykolwiek nazwałeś dziewczynę 'laską’? Albo zagwizdałeś na nią, gdy szła ulicą?”. Kampania „Nie bądź tym facetem” pokazuje, że seksistowskie żarty to nie podryw a przemoc!
Studentki i studenci
„Winny jest sprawca, nie spódnica, nie bluzka, nie alkohol, nie ofiara”. Magdalena Jutrzenka komentuje kontrowersyjne zalecenia Śląskiego Uniwersytetu Medycznego
Jamie Lee Curtis i jej transpłciowa córka Ruby o ich relacji o comin-oucie. "Imię to była najtrudniejsza rzecz. Imię, które nadałaś dziecku"
Jamie Lee Curtis i jej transpłciowa córka Ruby o ich relacji po coming-oucie. „Imię to była najtrudniejsza rzecz. Imię, które nadałaś dziecku”
Rebel Wilson opowiada o obsesji społeczeństwa na punkcie wagi. "Prasa zaczęła się mną interesować dopiero, kiedy nie robiłam nic oprócz tego, że chudłam"
Rebel Wilson opowiada o obsesji społeczeństwa na punkcie wagi. „Prasa zaczęła się mną interesować dopiero, kiedy nie robiłam nic oprócz tego, że chudłam”

Halle Berry skończyła niedawno 46 lat, a figury mogłaby jej pozazdrościć niejedna nastolatka. 30-latki i starsze już nie zazdroszczą, po prostu chcą wiedzieć, jak ona to robi. Jak i z kim? Bo przecież wiadomo, że każdy do treningu potrzebuje zachęty. A trudno o lepszą zachętę niż prywatny trener, który najlepiej zna nasze słabości.

Pisałam już o Tracy Anderson, jej współpracy z Madonną i metodzie, jaką stosuje. Kolejnym, po Tracy, ulubieńcem Hollywoodu jest Harley Pasternak. Trener, ale i dietetyk w jednym. Czyli wszystko, czego potrzeba, za jednym zamachem. Zaufali mu już Halle Berry, Lady Gaga, Katy Perry, Jennifer Hudson, Kanye West, Milla Jovovich. Wymieniać można długo, bo lista jest naprawdę imponująca.

Filozofia jedzenia i ćwiczeń według Pasternaka opiera się na cyfrze 5. Dlaczego 5? Powodów jest kilka. Dieta, aby miała sens, powinna trwać przynajmniej 5 tygodni. Każdego dnia powinniśmy zjadać przynajmniej pięć małych posiłków. Każdy powinien się składać przynajmniej z pięciu składników, a jego przygotowanie nie powinno zabierać więcej niż pięć minut. Nikt nie ma czasu, żeby godzinami ślęczeć nad garnkami. W każdym posiłku powinien znaleźć się jeden z pięciu ważnych składników odżywczych – białko, błonnik, zdrowe tłuszcze, węglowodany o niskim indeksie glikemicznym, bezcukrowy napój.

W czasie trwania diety 5 razy można „zgrzeszyć” – bez szkody i większego uszczerbku na wadze pozwolić sobie na 5 swobodniejszych dni, kiedy będziemy jedli to, o czym marzymy. Ale dieta to nie wszystko. Ważne są też oczywiście ćwiczenia. Regularne 25 minut, 5 razy w tygodniu. Oczywiście każda sesja podzielona jest na pięciominutowe interwały. A ćwiczenia proste, łatwe i przyjemne, takie, żeby swobodnie można je było wykonywać samemu w domu. Głównie cardio – bieganie, podskoki, skakanka, pajacyki, ale też brzuszki, hantle, przysiady. Ważne, żeby ćwiczyć systematycznie, 5 razy w tygodniu, a wtedy zaledwie 25 minut przyniesie o wiele lepsze efekty niż długie godziny spędzane na siłowni, ale w nieregularnych odstępach. Halle Berry jest tego świadoma i posłusznie stawia się na ćwiczenia. Jako 46-latka już wie, że oszukiwanie trenera do niczego dobrego nie prowadzi. Efekty tej uczciwości są w jej przypadku po prostu powalające!

 

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Trening outdoorowy – na ostatnie ciepłe dni!

„Dałyśmy się zrobić w bambuko. Ale właściwie to nie miałyśmy wyjścia”. Małgorzata Akkus o kulturze diety

Pole dance – trening siłowy. Co to jest? Jaki strój wybrać?

Fat burning – sposób na spalenie tkanki tłuszczowej

Maszyny czy wolne ciężary? Oto jest pytanie! Co lepiej wybrać na siłowni?

Kardio vs. interwały, czyli zdrowe i zdrowsze

Kobieta

Endorfiny – co to za hormony i co je wytwarza?

Zaskocz swoje mięśnie! Zdradzamy, jak to zrobić

Planujecie zakup rolek? Oto kilka ważnych informacji, które mogą wam się przydać

Czy 5 minut treningu dziennie wystarczy? Odpowiada Kasia Bigos

Ćwiczenia na pośladki. Dodaj obciążenie, poczujesz różnicę

Zestresowana? Spróbuj tych ćwiczeń. Pomogą ci się wyluzować

Joanna Jaworska

Joanna Jaworska: nie powinniśmy zmuszać się do aktywności fizycznej. To rodzaj autoagresji [WIDEO]

Kobieta rozwija matę do ćwiczeń

Poranny trening – dlaczego warto wstać?

Joanna Jaworska

Jak nie stracić motywacji chwilę po Nowym Roku? Podpowiada Joanna Jaworska [WIDEO]

Joanna Jaworska

Joanna Jaworska: czasem lepiej zjeść ciastko, na które mamy ochotę, i spuścić napięcie [WIDEO]

Joanna Jaworska

„Nie bodźcuj się ideałami”. Trenerka Personalna Joanna Jaworska tłumaczy, dlaczego to zawsze zły pomysł [WIDEO]

Joanna Jaworska

„Jesteś zwycięzcą”, „Bądź lepszą wersją siebie”? Trenerka Personalna Joanna Jaworska mówi, dlaczego teksty motywacyjne nie działają [WIDEO]

Stres działa jak śmieciowe jedzenie. Dlaczego tak się dzieje?

Cubii – trenowanie przy biurku. Czy warto ćwiczyć z Cubii?

Trening obwodowy – na czym polega i dlaczego jest skuteczny?

Ćwicz na plaży! Sprawdź, jaki trening proponuje Kasia Bigos

Treningowe mity dotyczące odchudzania

YouTuberka Natalia Szymaniec z duetu „Szparagi” schudła 35 kg. Teraz apeluje: taka dieta wymaga opieki lekarza

Najpopularniejsze

Ćwiczenia na biust. 6 sposobów na ujędrnienie i podniesienie piersi

8 rzeczy, których organizm kobiety nie wybacza po 30-tce

Choroby mają zapach – wiedziałaś o tym?

Kobieta mindfulness

Mindfulness dla początkujących. Kasia Bem zdradza 5 prostych zasad uważności

Twój kręgosłup potrzebuje wsparcia? Oto kilka ćwiczeń, które go wzmocnią

4 sposoby na pozbycie się oponki z brzucha. I nie chodzi wcale o robienie brzuszków

kobieta na wydmach

„Odpuszczanie” jest dobre dla ambitnych i konsekwentnych kobiet – podpowiada nam psycholożka Anita Kruszewska

Ćwiczenia na rozciąganie barków

Rozciąganie stawów barkowych – te ćwiczenia na pewno ci się przydadzą

Kobieta popijająca winko

„Alkoholiczka, która pije wino albo piwo, twierdzi, że nie ma problemu”. Kobiecy alkoholizm

Kobieta trzyma psa na rękach

Stres. Jak sobie z nim radzić? Oto 14 pomysłów, jak poradzić sobie ze stresem

Po pracy nie masz już na nic siły? Oto 6 sposobów na odzyskanie energii wieczorem

Fit Matka Wariatka / Facebook

Agresja i fałszywa troska na profilu „Fit Matki Wariatki”. Przyszedł czas na pato-fitness. Hello Zdrowie mówi temu nie!

Dzień się dopiero rozpoczął, a ciebie już ktoś wyprowadził z równowagi? Poznaj 5 kroków, które pozwolą zapanować nad emocjami

Gdy kobieta staje się przedmiotem, a gwałt wydaje się romantyczny

„365 dni”: gdy kobieta staje się przedmiotem, a gwałt wydaje się romantyczny

7 najgorszych typów butów dla twoich stóp. Jakie obuwie może być niebezpieczne?

Smartfon a dolegliwości / istock

Smartfon a dolegliwości, które może wywołać. To nie tylko bezsenność