Przejdź do treści

Walk and More, czyli telefon, spacer i zdrowie

Walk and More, czyli telefon, spacer i zdrowie
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Raven Saunders
Raven Saunders w niezwykłym geście na Igrzyskach Olimpijskich w Tokio wsparła wszystkie mniejszości
Simone Biles rezygnuje z igrzysk w trosce o swoje zdrowie psychiczne
Simone Biles postawiła na pierwszym miejscu zdrowie psychiczne. Sponsorzy olimpijscy i fani popierają jej decyzję
MZS odradza wyjazd do popularnych wakacyjnych kierunków
Popularne kierunki wakacyjne uznane za obszary wysokiego ryzyka epidemicznego. MSZ i ECDC odradzają podróżowanie w te lokalizacje
Kiełki słonecznika – właściwości, wartości odżywcze, hodowla
Wentworth Miller
Wentworth Miller, gwiazdor „Skazanego na śmierć”, wyznał, że ma autyzm. „Ma to kluczowe znaczenie dla tego, kim jestem”

Chodzenie przedłuża życie. Pisałem już o aplikacji Walk and More, którą warto wrzucić do swojego telefonu i z którą chodzenie nabierze wymiaru rywalizacji. Nie macie tego jeszcze na swoim iPhone’ie? Błąd! Ja mam i chodzę.

Pierwsza wersja Walk and More debiutowała w zeszłym roku. Wtedy od razu o tej aplikacji napisałem, bo bardzo mi się spodobała. Pomysł na chodzenie z telefonicznym wspomagaczem ma spore wzięcie – w ciągu tylku miesięcy liczba pobrań przekroczyła 14 tys. A teraz pewnie jeszcze będzie więcej, bo aplikację bardzo chwali Robert Korzeniowski, czterokrotny złoty medalista olimpijski w chodzie. Pan Robert twierdzi – i tu sobie zacytuje oficjalny komunikat prasowy – że chciałby, aby ludzie zmienili myślenie o wysiłku fizycznym i przestali ograniczać się do uprawiania wymagających sportów. Chodzenie jest dostępne dla każdego i wspaniale wpływa na kondycję naszego organizmu. Walk and More pozwala nam w łatwy sposób dbać o swoje zdrowie i co najważniejsze, świetnie się przy tym bawić. To powiedział Korzeniowski, a więc nie musicie wierzyć Jemielicie! Zresztą, żeby się z olimpijczykiem nie przepychać – każdy lekarz wam powie, że o ile z bieganiem bywa różnie (niektórzy z joggingiem powinni uważać ze względu na zdrowie), o tyle chodzenie jest ABSOLUTNIE DLA WSZYSTKICH.

Czemu wracam do aplikacji sprzed kilku miesięcy? Bo się zmieniła. Programiści odświeżyli jej interfejs, dodano również nowe trasy. Wcześniej – nie oddalając się od bruków Warszawy, Pomiechówka czy Radomia – mogliśmy podążać szlakami paryskich, barcelońskich i ateńskich ulic albo dreptać grzecznie po Luwrze (jeśli ktoś tam nie był, informuję, że jest to największe muzeum na świecie i robi się tam ciężkie kilometry). Teraz doszły nowe trasy, w tym również szlaki piesze w Polsce – na Mierzei Wiślanej, w Beskidzie Śląskim, Szlakiem Bocianim na Podlasiu, po górach Świętokrzyskich, a także Wrocław i Kraków. Sama aplikacja umożliwia wybranie jednego z kilku poziomów trudności, pomaga monitorować osobiste „zaawansowanie”, osiągać konkretne cele, odkrywać nowe trasy i rywalizować ze znajomymi na Facebooku. Warto spróbować, bo chodzenie to – i tu znowu cytacik – prosta droga do dobrej formy!

Więcej znajdziecie na: www.walkandmore.pl, a jak ktoś lubi portale społecznościowe to szukajcie na: www.facebook.com/stworzonedlazdrowia

i
Treści zawarte w serwisie mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią porady lekarskiej. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem.

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Łukasz, Filip, Dorota i Matylda Wysoccy/ Archiwum prywate

Filip jest chory i miał problem z ubieraniem. Aż powiedział rodzicom: „Nie możemy znaleźć dla mnie ciuchów? To zróbmy je sami”

Maszyny czy wolne ciężary? Oto jest pytanie! Co lepiej wybrać na siłowni?

Kardio vs. interwały, czyli zdrowe i zdrowsze

Zaskocz swoje mięśnie! Zdradzamy, jak to zrobić

Nordic walking – to nie jest sport (tylko) dla osób starszych!

Wzmacniamy odporność po zimie. Sprawdzone sposoby, które pokochasz

Planujecie zakup rolek? Oto kilka ważnych informacji, które mogą wam się przydać

Czy 5 minut treningu dziennie wystarczy? Odpowiada Kasia Bigos

Ćwiczenia na pośladki. Dodaj obciążenie, poczujesz różnicę

Zestresowana? Spróbuj tych ćwiczeń. Pomogą ci się wyluzować

kobieta zimą

Mroźne powietrze może ci wyjść na dobre! Po co jest mróz? Wyjaśniamy

Joanna Jaworska

Joanna Jaworska: nie powinniśmy zmuszać się do aktywności fizycznej. To rodzaj autoagresji [WIDEO]

Kobieta

Stres a odporność – czego jeszcze nie wiemy o tym przedziwnym związku?

Kobieta rozwija matę do ćwiczeń

Poranny trening – dlaczego warto wstać?

Joanna Jaworska

Jak nie stracić motywacji chwilę po Nowym Roku? Podpowiada Joanna Jaworska [WIDEO]

Zimno jest zdrowe! Nie wierzysz? Oto 5 pożytków z niskich temperatur

Joanna Jaworska

Joanna Jaworska: czasem lepiej zjeść ciastko, na które mamy ochotę, i spuścić napięcie [WIDEO]

Joanna Jaworska

„Nie bodźcuj się ideałami”. Trenerka Personalna Joanna Jaworska tłumaczy, dlaczego to zawsze zły pomysł [WIDEO]

Joanna Jaworska

„Jesteś zwycięzcą”, „Bądź lepszą wersją siebie”? Trenerka Personalna Joanna Jaworska mówi, dlaczego teksty motywacyjne nie działają [WIDEO]

„Szwedzi nie wzięli pod uwagę, że odporność stadną osiąga się stosunkowo wolno” – mówi prof. Maria Gańczak

Cubii – trenowanie przy biurku. Czy warto ćwiczyć z Cubii?

pokaz Versace, modelki plus size

Na pokazie Versace po raz pierwszy w historii wystąpiły modelki o niestandardowych wymiarach

Trening obwodowy – na czym polega i dlaczego jest skuteczny?

Ćwicz na plaży! Sprawdź, jaki trening proponuje Kasia Bigos

Najpopularniejsze

Ćwiczenia na biust. 6 sposobów na ujędrnienie i podniesienie piersi

Choroby mają zapach – wiedziałaś o tym?

Intymne dolegliwości rowerzystek. Sprawdź, jak zadbać o siebie w trakcie rowerowych wojaży

Kobieta popijająca winko

„Alkoholiczka, która pije wino albo piwo, twierdzi, że nie ma problemu”. Kobiecy alkoholizm

4 sposoby na pozbycie się oponki z brzucha. I nie chodzi wcale o robienie brzuszków

Kobieta mindfulness

Mindfulness dla początkujących. Kasia Bem zdradza 5 prostych zasad uważności

Twój kręgosłup potrzebuje wsparcia? Oto kilka ćwiczeń, które go wzmocnią

Fit Matka Wariatka / Facebook

Agresja i fałszywa troska na profilu „Fit Matki Wariatki”. Przyszedł czas na pato-fitness. Hello Zdrowie mówi temu nie!

Kobieta trzyma psa na rękach

Stres. Jak sobie z nim radzić? Oto 14 pomysłów, jak poradzić sobie ze stresem

Ćwiczenia na rozciąganie barków

Rozciąganie stawów barkowych – te ćwiczenia na pewno ci się przydadzą

kobieta na wydmach

„Odpuszczanie” jest dobre dla ambitnych i konsekwentnych kobiet – podpowiada nam psycholożka Anita Kruszewska

7 najgorszych typów butów dla twoich stóp. Jakie obuwie może być niebezpieczne?

Dzień się dopiero rozpoczął, a ciebie już ktoś wyprowadził z równowagi? Poznaj 5 kroków, które pozwolą zapanować nad emocjami

Anja Rubik: nastolatki uczą się, że macica nie jest śmietnikiem na sprężynki

Oto 7 ćwiczeń, za które twój kręgosłup ci podziękuje. Wystarczy niewiele, by poczuć znaczną różnicę

brzuszki na piłce

Sposób na bolące lędźwie. Jak sobie ulżyć?