„Kobiety powinny cieszyć się seksem i zapewnić sobie jak najwięcej satysfakcji”. Nowa kampania #Vulvalution edukuje i uświadamia
Brytyjska marka Cult Beauty w swojej najnowszej kampanii #Vulvalution chce walczyć z tabu dotyczącym kobiecego ciała, seksu i przyjemności. W jej ofercie znajdą się się produkty intymne, od żeli i dezodorantów po wibratory. „Rozpoczynamy rozmowę, aby pomóc kobietom przestać wstydzić się mówić o orgazmie” – piszą organizatorzy kampanii.
Wciąż spora rzesza kobiet nie potrafi nazywać spraw intymnych po imieniu. W wielu środowiskach panuje przekonanie, że słowa „pochwa” czy „macica” są wulgarne, dlatego mówi się „tam na dole”. To oddala kobiety od otwartych rozmów na temat swojego ciała i seksu. Brytyjska marka Cult Beauty w swojej najnowszej kampanii #Vulvalution chce walczyć z długotrwałym tabu na temat kobiecych organów i przyjemności wynikającej z seksu.
Cult Beauty, jedna z najszybciej rozwijających się brytyjskich sieci drogeryjnych, rusza z głośną kampanią „The Vulvalution” skierowaną w stronę kobiet. Ma na celu edukację i poniesienie świadomości. Marka chce stworzyć przestrzeń do rozmów na temat dobrego samopoczucia kobiet i życia w zgodzie z ich zdrowiem ginekologicznym i przyjemnością seksualną. Dodatkowo, środki pozyskane ze sprzedaży produktów będą przeznaczona na badania nad nowotworami ginekologicznymi: rakiem szyjki macicy, sromu, jajników, macicy i pochwy.
Przyjemność w szczytnym celu
„Ostatnie dwa lata to czas wielkich wstrząsów społecznych i przebudzenia. Kobiety zrzucają ograniczenia wynikające z piętna społecznego, wstydu i zażenowania, zaczynają przejmować kontrolę nad własnym zdrowiem seksualnym i poszukują rozwiązań, które nie pochodzą ze stron pornograficznych czy sex shopów ”- wyjaśnia współzałożycielka Cult Beauty, Alexia Inge. „Miesiączka czy masturbacja, kobiece samopoczucie i zdrowie intymne – wszystko teraz mieści się w kategorii piękna” – dodaje.
Oprócz edukacji i podniesienia świadomości kobiecej anatomii, w ramach kampanii marka Cult Beauty wprowadza na rynek zabawki erotyczne, które wykonane są przez kobiety. Część zysków ze sprzedaży w ramach oferty Sexual Pleasure&Wellness zostanie przekazana Fundacji Lady Garden, zajmującej się profilaktyką dotyczącą nowotworów ginekologicznych.
Naszą misją jest podniesienie świadomości na temat zdrowia oraz przekonanie pań, że powinny cieszyć się seksem i zapewnić sobie możliwie jak najwięcej satysfakcji. Jednocześnie chcemy wykorzystać wszelkie środki, by zapewnić wszystkim kobietom odpowiedni dostęp do edukacji.
Fundacja Lady Garden zajmuje się profilaktyką i badaniami nad nowotworami ginekologicznymi: jajników, sromu, pochwy, szyjki macicy i macicy. Dlaczego jest to ważne? Wciąż jest zbyt mała świadomość dotycząca wczesnych objawów tych schorzeń. Każdego dnia w Wlk. Brytanii rak ginekologiczny jest diagnozowany u 58 kobiet, tylko 56 procent z nich będzie miało duże szanse na przeżycie.
Celem kampanii jest uświadamianie i wywołanie otwartej dyskusji. Będą rozmowy o anatomii ciała, czerpaniu przyjemności z seksu, rozumieniu siebie i swoich potrzeb.
Cult Beauty wraz ze współpracy z The Lady Garden Foundation będzie edukować i finansować podstawowe badania nad nowotworami ginekologicznymi. Środki będą pozyskiwane ze sprzedaży wybranych produktów ze specjalnie stworzonej linii Sexual Pleasure&Wellness.
Naszą misją jest przełamanie piętnowania społecznego, wstydu i zażenowania wokół kobiecego zdrowia.
Polecamy
„Fizjologiczna rola mężczyzny w procesie reprodukcji jest nie do przecenienia: uprawiał s*ks bez gumki”. Segritta puentuje, internautki: „Genialne!”
Ewa Pajor ze szczególnym wyróżnieniem. Sportowczyni jest nominowana do Złotej Piłki
Czas przestać bać się raka! Rak’n’Roll zaprasza na konferencję Rak Off pod matronatem Hello Zdrowie
„Tu chemia, tu kłują”. Viralowe wideo czteroletniej Klaudii podbija internet. Nie da się nie uronić łzy!
się ten artykuł?