3 min.
„Kobiety powinny cieszyć się seksem i zapewnić sobie jak najwięcej satysfakcji”. Nowa kampania #Vulvalution edukuje i uświadamia

Brytyjska marka Cult Beauty w swojej najnowszej kampanii #Vulvalution chce walczyć z tabu dotyczącym kobiecego ciała, seksu i przyjemności. W jej ofercie znajdą się się produkty intymne, od żeli i dezodorantów po wibratory. „Rozpoczynamy rozmowę, aby pomóc kobietom przestać wstydzić się mówić o orgazmie” – piszą organizatorzy kampanii.
Wciąż spora rzesza kobiet nie potrafi nazywać spraw intymnych po imieniu. W wielu środowiskach panuje przekonanie, że słowa „pochwa” czy „macica” są wulgarne, dlatego mówi się „tam na dole”. To oddala kobiety od otwartych rozmów na temat swojego ciała i seksu. Brytyjska marka Cult Beauty w swojej najnowszej kampanii #Vulvalution chce walczyć z długotrwałym tabu na temat kobiecych organów i przyjemności wynikającej z seksu.
Cult Beauty, jedna z najszybciej rozwijających się brytyjskich sieci drogeryjnych, rusza z głośną kampanią „The Vulvalution” skierowaną w stronę kobiet. Ma na celu edukację i poniesienie świadomości. Marka chce stworzyć przestrzeń do rozmów na temat dobrego samopoczucia kobiet i życia w zgodzie z ich zdrowiem ginekologicznym i przyjemnością seksualną. Dodatkowo, środki pozyskane ze sprzedaży produktów będą przeznaczona na badania nad nowotworami ginekologicznymi: rakiem szyjki macicy, sromu, jajników, macicy i pochwy.
Przyjemność w szczytnym celu
„Ostatnie dwa lata to czas wielkich wstrząsów społecznych i przebudzenia. Kobiety zrzucają ograniczenia wynikające z piętna społecznego, wstydu i zażenowania, zaczynają przejmować kontrolę nad własnym zdrowiem seksualnym i poszukują rozwiązań, które nie pochodzą ze stron pornograficznych czy sex shopów ”- wyjaśnia współzałożycielka Cult Beauty, Alexia Inge. „Miesiączka czy masturbacja, kobiece samopoczucie i zdrowie intymne – wszystko teraz mieści się w kategorii piękna” – dodaje.
Oprócz edukacji i podniesienia świadomości kobiecej anatomii, w ramach kampanii marka Cult Beauty wprowadza na rynek zabawki erotyczne, które wykonane są przez kobiety. Część zysków ze sprzedaży w ramach oferty Sexual Pleasure&Wellness zostanie przekazana Fundacji Lady Garden, zajmującej się profilaktyką dotyczącą nowotworów ginekologicznych.
Naszą misją jest podniesienie świadomości na temat zdrowia oraz przekonanie pań, że powinny cieszyć się seksem i zapewnić sobie możliwie jak najwięcej satysfakcji. Jednocześnie chcemy wykorzystać wszelkie środki, by zapewnić wszystkim kobietom odpowiedni dostęp do edukacji.
Fundacja Lady Garden zajmuje się profilaktyką i badaniami nad nowotworami ginekologicznymi: jajników, sromu, pochwy, szyjki macicy i macicy. Dlaczego jest to ważne? Wciąż jest zbyt mała świadomość dotycząca wczesnych objawów tych schorzeń. Każdego dnia w Wlk. Brytanii rak ginekologiczny jest diagnozowany u 58 kobiet, tylko 56 procent z nich będzie miało duże szanse na przeżycie.
Celem kampanii jest uświadamianie i wywołanie otwartej dyskusji. Będą rozmowy o anatomii ciała, czerpaniu przyjemności z seksu, rozumieniu siebie i swoich potrzeb.
Cult Beauty wraz ze współpracy z The Lady Garden Foundation będzie edukować i finansować podstawowe badania nad nowotworami ginekologicznymi. Środki będą pozyskiwane ze sprzedaży wybranych produktów ze specjalnie stworzonej linii Sexual Pleasure&Wellness.
Naszą misją jest przełamanie piętnowania społecznego, wstydu i zażenowania wokół kobiecego zdrowia.
Podoba Ci się ten artykuł?
Tak
Nie
Powiązane tematy:
Polecamy

01.02.2023
Kamila Głowacka, mama 10-letniego Bartka z niepełnosprawnością: „Czuję się jak niewolnik systemu. To jest dla mnie upokarzające, bo chciałabym poprawić swój byt, ale nie mogę”

30.01.2023
Beata Siemaszko, działaczka Grupy Granica: „Nie mamy gwarancji, że któryś sąd nie powie nam: hola, hola, pomaganie wcale nie jest takie legalne, jak się wam wydawało!”

29.01.2023
„Okazało się, że potrzeba mówienia o śmierci jest ogromna, tylko dotychczas nie było na nią przestrzeni”. Czym jest ruch „o śmierci przy kolacji”

27.01.2023