„Kobiety powinny cieszyć się seksem i zapewnić sobie jak najwięcej satysfakcji”. Nowa kampania #Vulvalution edukuje i uświadamia

Brytyjska marka Cult Beauty w swojej najnowszej kampanii #Vulvalution chce walczyć z tabu dotyczącym kobiecego ciała, seksu i przyjemności. W jej ofercie znajdą się się produkty intymne, od żeli i dezodorantów po wibratory. „Rozpoczynamy rozmowę, aby pomóc kobietom przestać wstydzić się mówić o orgazmie” – piszą organizatorzy kampanii.
Wciąż spora rzesza kobiet nie potrafi nazywać spraw intymnych po imieniu. W wielu środowiskach panuje przekonanie, że słowa „pochwa” czy „macica” są wulgarne, dlatego mówi się „tam na dole”. To oddala kobiety od otwartych rozmów na temat swojego ciała i seksu. Brytyjska marka Cult Beauty w swojej najnowszej kampanii #Vulvalution chce walczyć z długotrwałym tabu na temat kobiecych organów i przyjemności wynikającej z seksu.
Cult Beauty, jedna z najszybciej rozwijających się brytyjskich sieci drogeryjnych, rusza z głośną kampanią „The Vulvalution” skierowaną w stronę kobiet. Ma na celu edukację i poniesienie świadomości. Marka chce stworzyć przestrzeń do rozmów na temat dobrego samopoczucia kobiet i życia w zgodzie z ich zdrowiem ginekologicznym i przyjemnością seksualną. Dodatkowo, środki pozyskane ze sprzedaży produktów będą przeznaczona na badania nad nowotworami ginekologicznymi: rakiem szyjki macicy, sromu, jajników, macicy i pochwy.
Przyjemność w szczytnym celu
„Ostatnie dwa lata to czas wielkich wstrząsów społecznych i przebudzenia. Kobiety zrzucają ograniczenia wynikające z piętna społecznego, wstydu i zażenowania, zaczynają przejmować kontrolę nad własnym zdrowiem seksualnym i poszukują rozwiązań, które nie pochodzą ze stron pornograficznych czy sex shopów ”- wyjaśnia współzałożycielka Cult Beauty, Alexia Inge. „Miesiączka czy masturbacja, kobiece samopoczucie i zdrowie intymne – wszystko teraz mieści się w kategorii piękna” – dodaje.
Oprócz edukacji i podniesienia świadomości kobiecej anatomii, w ramach kampanii marka Cult Beauty wprowadza na rynek zabawki erotyczne, które wykonane są przez kobiety. Część zysków ze sprzedaży w ramach oferty Sexual Pleasure&Wellness zostanie przekazana Fundacji Lady Garden, zajmującej się profilaktyką dotyczącą nowotworów ginekologicznych.
Naszą misją jest podniesienie świadomości na temat zdrowia oraz przekonanie pań, że powinny cieszyć się seksem i zapewnić sobie możliwie jak najwięcej satysfakcji. Jednocześnie chcemy wykorzystać wszelkie środki, by zapewnić wszystkim kobietom odpowiedni dostęp do edukacji.
Fundacja Lady Garden zajmuje się profilaktyką i badaniami nad nowotworami ginekologicznymi: jajników, sromu, pochwy, szyjki macicy i macicy. Dlaczego jest to ważne? Wciąż jest zbyt mała świadomość dotycząca wczesnych objawów tych schorzeń. Każdego dnia w Wlk. Brytanii rak ginekologiczny jest diagnozowany u 58 kobiet, tylko 56 procent z nich będzie miało duże szanse na przeżycie.
Celem kampanii jest uświadamianie i wywołanie otwartej dyskusji. Będą rozmowy o anatomii ciała, czerpaniu przyjemności z seksu, rozumieniu siebie i swoich potrzeb.
Cult Beauty wraz ze współpracy z The Lady Garden Foundation będzie edukować i finansować podstawowe badania nad nowotworami ginekologicznymi. Środki będą pozyskiwane ze sprzedaży wybranych produktów ze specjalnie stworzonej linii Sexual Pleasure&Wellness.
Naszą misją jest przełamanie piętnowania społecznego, wstydu i zażenowania wokół kobiecego zdrowia.
Polecamy

Dominika Drop: „Moje dildo nie muszą być schowane na dnie szuflady, ale mogą stać na półce w salonie, być ozdobą i rodzić dyskusje”

33. Finał WOŚP: przed północą na koncie 178,5 mln zł

„Czerwone okulary” – niezwykła piosenka dla WOŚP, którą napisała pewna mama

Florence Pugh o nierealnych standardach w Hollywood: „Jestem dumna, że wytrwałam i wyglądam tak, jak wyglądam”
się ten artykuł?