„Kobiety powinny cieszyć się seksem i zapewnić sobie jak najwięcej satysfakcji”. Nowa kampania #Vulvalution edukuje i uświadamia
Brytyjska marka Cult Beauty w swojej najnowszej kampanii #Vulvalution chce walczyć z tabu dotyczącym kobiecego ciała, seksu i przyjemności. W jej ofercie znajdą się się produkty intymne, od żeli i dezodorantów po wibratory. „Rozpoczynamy rozmowę, aby pomóc kobietom przestać wstydzić się mówić o orgazmie” – piszą organizatorzy kampanii.
Wciąż spora rzesza kobiet nie potrafi nazywać spraw intymnych po imieniu. W wielu środowiskach panuje przekonanie, że słowa „pochwa” czy „macica” są wulgarne, dlatego mówi się „tam na dole”. To oddala kobiety od otwartych rozmów na temat swojego ciała i seksu. Brytyjska marka Cult Beauty w swojej najnowszej kampanii #Vulvalution chce walczyć z długotrwałym tabu na temat kobiecych organów i przyjemności wynikającej z seksu.
Cult Beauty, jedna z najszybciej rozwijających się brytyjskich sieci drogeryjnych, rusza z głośną kampanią „The Vulvalution” skierowaną w stronę kobiet. Ma na celu edukację i poniesienie świadomości. Marka chce stworzyć przestrzeń do rozmów na temat dobrego samopoczucia kobiet i życia w zgodzie z ich zdrowiem ginekologicznym i przyjemnością seksualną. Dodatkowo, środki pozyskane ze sprzedaży produktów będą przeznaczona na badania nad nowotworami ginekologicznymi: rakiem szyjki macicy, sromu, jajników, macicy i pochwy.
Przyjemność w szczytnym celu
„Ostatnie dwa lata to czas wielkich wstrząsów społecznych i przebudzenia. Kobiety zrzucają ograniczenia wynikające z piętna społecznego, wstydu i zażenowania, zaczynają przejmować kontrolę nad własnym zdrowiem seksualnym i poszukują rozwiązań, które nie pochodzą ze stron pornograficznych czy sex shopów ”- wyjaśnia współzałożycielka Cult Beauty, Alexia Inge. „Miesiączka czy masturbacja, kobiece samopoczucie i zdrowie intymne – wszystko teraz mieści się w kategorii piękna” – dodaje.
Oprócz edukacji i podniesienia świadomości kobiecej anatomii, w ramach kampanii marka Cult Beauty wprowadza na rynek zabawki erotyczne, które wykonane są przez kobiety. Część zysków ze sprzedaży w ramach oferty Sexual Pleasure&Wellness zostanie przekazana Fundacji Lady Garden, zajmującej się profilaktyką dotyczącą nowotworów ginekologicznych.
Naszą misją jest podniesienie świadomości na temat zdrowia oraz przekonanie pań, że powinny cieszyć się seksem i zapewnić sobie możliwie jak najwięcej satysfakcji. Jednocześnie chcemy wykorzystać wszelkie środki, by zapewnić wszystkim kobietom odpowiedni dostęp do edukacji.
Fundacja Lady Garden zajmuje się profilaktyką i badaniami nad nowotworami ginekologicznymi: jajników, sromu, pochwy, szyjki macicy i macicy. Dlaczego jest to ważne? Wciąż jest zbyt mała świadomość dotycząca wczesnych objawów tych schorzeń. Każdego dnia w Wlk. Brytanii rak ginekologiczny jest diagnozowany u 58 kobiet, tylko 56 procent z nich będzie miało duże szanse na przeżycie.
Celem kampanii jest uświadamianie i wywołanie otwartej dyskusji. Będą rozmowy o anatomii ciała, czerpaniu przyjemności z seksu, rozumieniu siebie i swoich potrzeb.
Cult Beauty wraz ze współpracy z The Lady Garden Foundation będzie edukować i finansować podstawowe badania nad nowotworami ginekologicznymi. Środki będą pozyskiwane ze sprzedaży wybranych produktów ze specjalnie stworzonej linii Sexual Pleasure&Wellness.
Naszą misją jest przełamanie piętnowania społecznego, wstydu i zażenowania wokół kobiecego zdrowia.
Polecamy
Renata Szkup: „Siedemdziesiątka to nie koniec kariery, ale początek wielkiej przygody”
„Kiedy wygrywa kobieta, wygrywamy my wszystkie”. Rusza AWSN – pierwszy kanał telewizyjny wyłącznie z kobiecym sportem
Książę William o chorobie księżnej Kate: „To najtrudniejszy rok mojego życia”
Umierający ojciec szuka domu dla swojego ośmioletniego syna. „Wierzę w dobro ludzi”
się ten artykuł?