„Miłość wygrywa”. Wzruszająca reklama, w której głos zabrali rodzice osób nieheteronormatywnych

Rodzice dzieci reprezentujących społeczność LGBTQIA+ zostali dostrzeżeni. Nowozelandzki operator telekomunikacyjny Spark razem z organizacją OUTline przygotowali kampanię z ich udziałem.
Kampania telekomu Spark hołduje wartościom miłości rodzicielskiej, dumy i tolerancji dla osób reprezentujących szerokie spektrum nieheteronormatywności (np. homoseksualnych, transseksualnych, aseksualnych czy interseksualnych).
W spocie występują Dee i Hunter, matka i syn. Matka opowiada o swojej drodze do zaakceptowania transgenderowości syna. Wyznaje, że razem z mężem nie wiedzieli dużo o transpłciowości, ale starali się zrozumieć potrzeby syna i udzielili mu wsparcia emocjonalnego i psychicznego.
– Kiedy dorastałeś, byłeś dziewczyną, a nie chłopcem – mówiła.
Dee przyznała, że był nawet taki moment, w którym czuła, że straci dziecko. – Byliśmy w drodze do lekarza, gdy Hunter się przełamał i powiedział, że chce być chłopcem – dodała. Matka łamiącym się głosem wspomina też o trudnościach i lękach przed przyznaniem się do przemiany syna innym ludziom.
– Bałam się, że to moja wina. W tym czasie czułam, że tracę córkę, a po prostu nie mogłam zauważyć, że zyskuję wspaniałego syna – wyjaśniła.
When we talk, love wins. We’re proud to support those who support our rainbow community. #thankstoyou OUTLineNZ (Nationwide) ?
Gepostet von Spark am Donnerstag, 31. Januar 2019
– To był zaszczyt spotkać się z Dee i Hunterem i dać im przestrzeń do podzielenia się swoją historią. Jesteśmy pod ważeniem ich odwagi – mówiła Frith Wilson-Hughes z telekomu Spark.
Kampania „Porozmawiajmy. Nawet jeśli nie wiesz, co powiedzieć” zbiega się ze zbliżającym się w Nowej Zelandii festiwalem Pride 2019, celebrującym społeczność LGBTQIA+ . Za kreację odpowiada Colenso BBDO. Spot przygotowano we współpracy z pozarządową organizacją OUTLine, pomagającą osobom nieheteronormatywnym w Nowej Zelandii.
Podoba Ci się ten artykuł?
Powiązane tematy:
Polecamy

Wielka Brytania ma nową ministrę zdrowia. Ashley Dalton zasłynęła postulatem likwidacji toalet z podziałem na płeć

Karla Sofía Gascón pierwszą transpłciową aktorką nominowaną do Oscara. Historyczny moment!

Syn Jacka Braciaka musiał pozwać rodziców do sądu. „To proces bardzo upokarzający”

Emma D’Arcy: „Zdecydowałom się zrobić coming out, aby pokazać młodym osobom, że jest dla nas przestrzeń i jest jej coraz więcej”
się ten artykuł?