Przejdź do treści

„Miłość wygrywa”. Wzruszająca reklama, w której głos zabrali rodzice osób nieheteronormatywnych

Tekst o kampanii wspierającej rodziny osób LGBTQIA+. Na zdjęciu: Mężczyzna i kobieta pozują do zdjęcia - HelloZdrowie
Facebook.com
Podoba Ci
się ten artykuł?

Rodzice dzieci reprezentujących społeczność LGBTQIA+ zostali dostrzeżeni. Nowozelandzki operator telekomunikacyjny Spark razem z organizacją OUTline przygotowali kampanię z ich udziałem. 

Kampania telekomu Spark hołduje wartościom miłości rodzicielskiej, dumy i tolerancji dla osób reprezentujących szerokie spektrum nieheteronormatywności (np. homoseksualnych, transseksualnych, aseksualnych czy interseksualnych).

W spocie występują Dee i Hunter, matka i syn. Matka opowiada o swojej drodze do zaakceptowania transgenderowości syna. Wyznaje, że razem z mężem nie wiedzieli dużo o transpłciowości, ale starali się zrozumieć potrzeby syna i udzielili mu wsparcia emocjonalnego i psychicznego.

– Kiedy dorastałeś, byłeś dziewczyną, a nie chłopcem – mówiła.

Dee przyznała, że był nawet taki moment, w którym czuła, że straci dziecko. – Byliśmy w drodze do lekarza, gdy Hunter się przełamał i powiedział, że chce być chłopcem – dodała. Matka łamiącym się głosem wspomina też o trudnościach i lękach przed przyznaniem się do przemiany syna innym ludziom.

– Bałam się, że to moja wina. W tym czasie czułam, że tracę córkę, a po prostu nie mogłam zauważyć, że zyskuję wspaniałego syna – wyjaśniła.

When we talk, love wins. We’re proud to support those who support our rainbow community. #thankstoyou OUTLineNZ (Nationwide) ?

Gepostet von Spark am Donnerstag, 31. Januar 2019

– To był zaszczyt spotkać się z Dee i Hunterem i dać im przestrzeń do podzielenia się swoją historią. Jesteśmy pod ważeniem ich odwagi – mówiła Frith Wilson-Hughes z telekomu Spark.

Kampania „Porozmawiajmy. Nawet jeśli nie wiesz, co powiedzieć” zbiega się ze zbliżającym się w Nowej Zelandii festiwalem Pride 2019, celebrującym społeczność LGBTQIA+ . Za kreację odpowiada Colenso BBDO. Spot przygotowano we współpracy z pozarządową organizacją OUTLine, pomagającą osobom nieheteronormatywnym w Nowej Zelandii.

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Powiązane tematy:

Podoba Ci
się ten artykuł?