„Będziesz, kim zechcesz, bo możesz żyć, jak chcesz”. Nowa kampania biżuterii Yes po raz kolejny wzrusza i skłania do refleksji
Marka Yes zaprezentowała nową kampanię reklamową „Jestem kobietą. Jestem przyszłością”. W spocie pokazano przyszłą Polskę, w której ksiądz udziela ślubu dwóm kobietom, a najbardziej kobiecy rząd w historii Polski właśnie zostaje zaprzysiężony. Wszystko to pokazane jest oczami kobiety, która w 2022 roku rodzi swoją córkę. Warto obejrzeć i trzymać kciuki za spełnienie się tej wizji.
„Zmieniłaś mój świat, teraz ja zmienię twój”
„Zmieniłaś mój świat, teraz ja zmienię twój” – mówi świeżo upieczona matka do swojej małej córki. W reklamie biżuterii Yes widzimy – niczym na osi czasu – jak będzie wyglądało życie kobiety w przyszłej Polsce. Katolicki ksiądz będzie udzielał ślubu parom jednopłciowym, najbardziej kobiecy rząd w historii Polski zostanie zaprzysiężony, a nasza ojczyzna stanie się najbezpieczniejszym krajem dla kobiet. Razem z marką podróżujemy aż do roku 2072 i obserwujemy znamy, dzięki którym kraj nad Wisłą staje się dla kobiet przyjaznym miejscem.
„Yes przedstawia Polskę, w której można kochać i tworzyć rodziny z kim się chce i jest to akceptowane przez wszystkich, łącznie z Kościołem katolickim. Można osiągać sukcesy w polityce, która przestała być miejscem zdominowanym przez mężczyzn. Można w końcu wracać późną nocą do domu bez lęku, że ktoś zrobi nam krzywdę” – czytamy w komunikacie marki.
„Jestem kobietą, jestem przyszłością”
Bohaterka spotu Yes, która rodzi się w 2022 roku, żyje w świecie wolnym od stereotypowego postrzegania roli kobiet. W świecie, w którym wszyscy czują się bezpiecznie, bo w przyszłości ważna jest akceptacja i wzajemny szacunek.
„W nowej kampanii kontynuujemy myśl podjętą rok temu, ale robimy to z większą wrażliwością i czułością. Wierzymy w siłę i sprawczość kobiet i jesteśmy pewni, że dzięki nim ten świat może być bardziej sprawiedliwym, równym i przyjaznym miejscem dla nas wszystkich. W całym tym procesie zmian biżuteria jest nośnikiem wartości, które są bliskie nam i wielu kobietom w Polsce. Przekazujemy ją sobie tak, jak przekazujemy siłę potrzebną do walki o lepszą przyszłość” – mówi Justyna Lach, dyrektor marketingu marki YES.
Cieszy nas, że nawet reklamy mogą dziś wywoływać tyle pięknych emocji i rodzić dyskusje na ważne społecznie tematy.
Zobacz także
„Menstruacja – dlaczego nie mówimy o niej wprost?” Pierwsza polska reklama, w której okres jest okresem a nie brokatowym pyłem między nogami
„Miłość wygrywa”. Wzruszająca reklama, w której głos zabrali rodzice osób nieheteronormatywnych
„Chłopcy tak mają”. Zobacz reklamę marki Gillette, która zbulwersowała wielu mężczyzn
Polecamy
Magdalena Popławska o samodzielnym macierzyństwie: „Chcę żyć na własnych zasadach. Nie mieć wyrzutów, że nie spełniam oczekiwań innych”
Agnieszka Włodarczyk na prawie 5 miesięcy powierzyła opiekę nad synem swojej mamie. „Nie mam siły już mówić”
Dominika Clarke: „Prywatność nie daje mi szczęścia, a samotność potrafi złamać każdego”
„Pociekły mi łzy ulgi, że wszystko jest OK”. Natalia Klimas-Bober opowiedziała o lęku o dzieci
się ten artykuł?