Mołek, Rozenek, Młynarska i Jabłczyńska znikają z Instagrama. Znane Polki biorą „Dzień na U”, ty też weź!
Dzień na U – tego dnia raz w roku potrzebuje każda kobieta. To dzień, który znaczy więcej niż inne. Dzień na U dodały do swojego kalendarza znane Polki. Magda Mołek, Agata Młynarska, Joanna Jabłczyńska i Małgorzata Rozenek-Majdan na jeden dzień znikają ze swoich kanałów social mediowych. O co chodzi?
Dzień na U to dzień, dzięki któremu przez 355 kolejnych będziesz mogła spać spokojnie, bo w natłoku codziennych zajęć nie przegapiłaś okazji, by zrobić badanie USG piersi i potwierdzić ich zdrowie. Troska o zdrowie piersi jest formą dbania o siebie tak samo oczywistą jak wizyta u kosmetyczki, fryzjera czy w klubie fitness.
– Raz w roku każda młoda kobieta potrzebuje wziąć Dzień na U, by potwierdzić u specjalisty zdrowie piersi. USG to całkowicie bezbolesne, bezpieczne badanie, które trwa tylko kilkanaście minut – zaznacza Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll.
Znane Polki biorą Dzień na U
Dzień na U wzięło 15 października, w Dzień Zdrowia Piersi, wiele gwiazd. Magda Mołek, Agata Młynarska, Joanna Jabłczyńska, Ewa Drzyzga i Małgorzata Rozenek-Majdan na jeden dzień znikają ze swoich kanałów social mediowych, pokazując, że nic nie jest tak ważne jak własne zdrowie. Znane Polki jednogłośnie zachęcają swoje fanki do wzięcia Dnia na U i zadbania o swoje piersi.
RozwińTy też dodaj do kalendarza Dzień na U!
Umów się na badanie i pokaż, jak ważny to dzień! W ramach kampanii Dzień na U Avon dofinansował 10 tysięcy badań USG piersi! Można się na nie umówić w jednym z Gabinetów z Różową Wstążką zlokalizowanych w całej Polsce. Rejestracja jest niezwykle prosta – wystarczy wejść na stronę dziennau.pl, znaleźć gabinet w swojej okolicy i zapisać się online, telefonicznie lub poprzez portal ZnanyLekarz.pl. Pełna lista gabinetów, które dołączyły do akcji znajduje się na stronie dziennau.pl.
– Chcemy, by kobiety znalazły jeden dzień w roku na USG, dlatego głośno o tym mówimy i umożliwiamy im to. W tym roku dofinansowaliśmy rekordową liczbę badań w historii kampanii Avon Kontra Rak Piersi. Ponadto nasze Ambasadorki Piękna dołączyły do najpopularniejszych influencerek i 15 października wzięły Dzień na U, by pokazać swoim przyjaciółkom, koleżankom, klientkom, jak ważne jest znalezienie czasu, by potwierdzić zdrowie swoich piersi – podkreśla Anna Jakubowski, Dyrektor Generalna AVON Cosmetics Polska.
Kampanię promuje emocjonalny spot z udziałem Justyny Święs. Pełni on funkcję manifestu, pokazującego jak w zabieganym świecie potrzebny jest dzień przeznaczony na badanie.
Zobacz także
Anna Puślecka pokazała śniadanie za 600 zł, ujawniając prawdę o polskiej służbie zdrowia. „Czyszczę swoje konto do cna”
Zbadaj sama własne cycki! Jak to zrobić? Podpowiada słynny „kołcz rzyci” Daniel Qczaj
Agnieszka Witkowicz-Matolicz: nie lubię mówić o “walce z rakiem”, ale leczenie to moment, kiedy trzeba zawalczyć o siebie, swoje zdrowie i komfort życia w przyszłości
Polecamy
Olivia Munn pokazała blizny po mastektomii: „To dowód na to, jak ciężko walczyłam”
Matka i córka poddały się profilaktycznej podwójnej mastektomii po tym, jak ich dziadek zmarł na raka piersi
Stworzyła spot, w którym ponad 70 kobiet przekonuje do samobadania. „To dla mnie osobisty temat, moja mama zmarła na raka piersi”
Iga Świątek twarzą kampanii WTA. „Październik jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi” – przypomina tenisistka
się ten artykuł?