Przejdź do treści

„Chcesz mieć zgrabną sylwetkę? Zdradzę ci sekret”. Fizjoterapeutka pisze, jakie ćwiczenie warto dodać do treningów

„Chcesz mieć zgrabną sylwetkę? Zdradzę ci sekret”. Fizjoterapeutka pisze, jakie ćwiczenie warto dodać do treningów
„Chcesz mieć zgrabną sylwetkę? Zdradzę ci sekret”. Fizjoterapeutka pisze, jakie ćwiczenie warto dodać do treningów / iStock
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Martyna Wojciechowska: zamknięcie placówek ze względu na pandemię COVID-19 spowodowało, że miliony dzieci nie chodzą do szkoły, a hasło „online” jest dla nich abstrakcją
Martyna Wojciechowska: zamknięcie placówek ze względu na pandemię COVID-19 spowodowało, że miliony dzieci nie chodzą do szkoły
kobiecość, seksualnośc, seksowna kobieta
Przez pandemię przestałaś się czuć seksownie? 7 rzeczy, które możesz zrobić, by znów dobrze się poczuć w swoim ciele
Rzeczy, na których jest najwięcej brudu
6 najbrudniejszych rzeczy w twoim domu
W minionym roku wykorzystano blisko 33 tys. zarodków. MZ podało dane odnośnie in vitro w Polsce
Jak się zakochują mężczyźni, a jak kobiety? O tym, jak działa i na czym polega chemia miłości, opowiada prof. dr n. med. Robert Jach
Kobiety zakochują się inaczej niż mężczyźni. Odpowiada za to chemia miłości – wyjaśnia prof. dr n. med. Robert Jach

Fizjoterapeutka Magdalena Mikołajczyk, znana w sieci z profilu rehab.fizjo, podkreśla, że starania nad utratą nadprogramowych kilogramów może ułatwić praca nad zakresem ruchomości. Jakie ćwiczenie poleca? Sprawdź i wypróbuj!

Jak zwiększyć zakres ruchomości?

„Chcesz mieć piękną, zgrabną sylwetkę? Zdradzę Ci sekret… Pracuj nad zakresem ruchomości. Jeśli się garbisz, to ćwiczenie powinno być jak mycie zębów! Siedzisz dużo w pracy?! Tym bardziej wykonuj to rozciągnie mięśnia czworogłowego uda i biodrowo- lędźwiowego!” – pisze na swoim profilu na Instagramie Magdalena Mikołajczyk.

Fizjoterapeutka zamieściła też zdjęcia, które demonstrują ćwiczenie pozwalające zwiększyć zakres ruchomości. Krok po kroku wyjaśnia, jak je wykonać.

  1. Wybierz pozycje najlepszą dla siebie.
  2. Przyjmij pozycję jak na zdjęciach i pamiętaj o podciągnięciu bioder do pępka (zrób tyłopochylenie miednicy).
  3. Masz czuć napięcie z przodu uda i z przodu biodra.
  4. Pamiętaj o prostych plecach.
  5. Utrzymaj pozycję do uczucia przyjezdnego rozciągania! Pamiętaj: liczy się efekt, nie czas ćwiczenia!

Wypróbuj to ćwiczenie i daj znać, czy widzisz pierwsze efekty!

Kobieta w ciąży leży na łóżku z parnterem. Trzymają się za ręce

Magdalena Mikołajczyk – kim jest?

Magdalena Mikołajczyk jest absolwentką fizjoterapii na Śląskim Uniwersytecie Medycznym w Katowicach. „Na co dzień pomagam osobom aktywnym fizycznie ćwiczyć świadomie, bez zbędnych kontuzji” – tak opisuje sama siebie.

Jej profil na Instagramie rehab.fizjo obserwuje ponad 2 tys. osób. Chętnie dzieli się tam wiedzą zdobytą zarówno na studiach, jak i podczas pracy w zawodzie.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Chcesz mieć piękną zgrbaną sylwetkę? Zdradzę Ci sekret… pracuj nad zakresem ruchomość. Jeśli się garbisz to ćwiczenie powinno być jak mycie zębów! Siedzisz dużo w pracy?! Tym bardziej wykonuj to rozciągnie mięśnia czworogłowego uda i biodrowo- lędźwiowego! Możesz się zastanowić jak to?! Rozciąganie „kolana” wpływa na plecy?! Oj tak!🙀 Link do artykułu w BIO! W opisie mojego profilu znajdziesz link pod którym opisuje jak wykonać to ćwiczenie i wiele innych, które naprawią Twoje biodra i kręgosłup! ➡️ wybierz pozycje najleszą dla siebie ➡️przyjmij pozycję jak na zdjęciach i pamiętaj o podciągnięciu bioder do pępka (zrób tyłopochhlenie miednicy) ➡️masz czuć napięcie z przodu uda i z przodu biodra ➡️pamiętaj o prostych plecach ➡️utrzymaj pozycję do uczucia przyjezdnego rozciągania! Pamiętaj efekt nie czas ćwiczenia! 🔴To jak klikasz dalej czy ćwiczysz? 😁 ————————————————— #rozciąganie #stretchning #mobility #treningbiegacza #rozciaganienog #kregoslup #zdrowie #cwiczenia #trening #treningbiegacza #bieganko #bieganie #biegaczka #potrenowane #dbamosiebie #schudne #odchudzanie #outdoor #magdalenamikołajczyk #cwiczswiadomiezfizjo

Post udostępniony przez Magdalena Mikołajczyk (@rehab.fizjo)

Zobacz także

i
Treści zawarte w serwisie mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią porady lekarskiej. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem.

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Masaż medyczny to nie masaż erotyczny!

„Masaż medyczny to nie masaż erotyczny!”. Przedstawicielki zawodów medycznych mówią STOP

Obolały kark, głowa i szyja. Jak sobie poradzić ze skutkami pracy siedzącej i stresu? Podpowiada Magdalena Mikołajczyk

Obolały kark, głowa i szyja. Jak sobie poradzić ze skutkami pracy siedzącej i stresu? Podpowiada Magdalena Mikołajczyk

Kobieta całuje córkę w policzko, ćwicząc na podłodze

Jakie ćwiczenia szkodzą przy rozejściu mięśnia prostego brzucha? Tłumaczy fizjoterapeutka

Brzuszki szkodzą / unsplash

Robienie brzuszków szkodzi! Gosia Włodarczyk tłumaczy, dlaczego to najgorsza opcja na wzmocnienie mięśni brzucha

Odkryte kostki zimą - jak szkodzą zdrowiu?

Odsłaniasz kostki zimą? Fizjoterapeuta ostrzega: ten błąd możesz przypłacić zdrowiem

Magdalena Mikołajczyk - fizjoterapeutka

Co się dzieje z twoim ciałem, gdy ćwiczysz bez przygotowania? Odpowiada fizjoterapeutka Magdalena Mikołajczyk

„Fizjoterapeuci wykonują wspaniałą pracę. Ale zarabiają 1800 zł na rękę i żeby zarobić godnie, pracują po 12 godzin przez 7 dni w tygodniu” – mówi fizjoterapeutka Sandra Osipiuk

Gosia Włodarczyk

Czy twój brzuch przypomina balon? To nie musi być „ciąża spożywcza”. Sprawdź, co może ci dolegać

Rusza EkoOkres, czyli akcja edukacyjna rzecz promocji wielorazowych produktów menstruacyjnych. Hello Zdrowie patronem medialnym

Maja Staśko: żyjemy w świecie, w którym „nie zgwałciłbym cię” ma być obelgą, a nie podstawową zasadą każdego człowieka, który nie jest gwałcicielem

Zabawki

„Stereotypowe oczekiwania dotyczące płci ograniczają potencjał dzieci” – alarmuje Magda Korczyńska, autorka bloga „Jak wychowywać dziewczynki”

Kobieta

Co musisz wiedzieć o zwolnieniu lekarskim od psychiatry? Wyjaśnia lek. Joanna Adamiak

Mężczyzna siedzi przy komputerze z dziećmi

WHO: liczenie na to, że pandemia skończy się w 2021 roku jest nierealistyczne

Benjamin Netanjahu

Premier Izraela Benjamin Netanjahu w zabawnym spocie walczy z fake newsami na temat szczepionek przeciw COVID-19

Czy trzeba będzie podpisywać zgodę na seks? Nowa definicja gwałtu budzi kontrowersje

Dlaczego warto sikać pod prysznicem? Powodów jest mnóstwo!

Wiecznie jesteś głodna? Sprawdź, jak łatwo sobie z tym poradzić

Olga Kamińska

Co decyduje o tym, z kim się wiążemy? Tłumaczy neuropsycholożka dr Olga Kamińska [WIDEO]

Substancja, która znajduje się w opakowaniach plastikowych, może być szkodliwa dla rozwoju dziecka – tak wynika z badania szwedzkich naukowców

Substancja, która znajduje się w opakowaniach plastikowych, może być szkodliwa dla rozwoju dziecka – tak wynika z badania szwedzkich naukowców

Kogo należy wyprosić z sypialni, żeby nas seks był udany?

Zestresowana? Spróbuj tych ćwiczeń. Pomogą ci się wyluzować

Kobieta

Kiedy czekamy na miłość, awans i lepszą wersję nas samych, wiele tracimy. Kasia Bem radzi, jak żyć tu i teraz

Kobieta

5 błędów, które popełniasz przed 10 rano

Seks? W każdym wieku!

Seks? W każdym wieku!

Najpopularniejsze

Oto 7 ćwiczeń, za które twój kręgosłup ci podziękuje. Wystarczy niewiele, by poczuć znaczną różnicę

Ćwiczenia na biust. 6 sposobów na ujędrnienie i podniesienie piersi

Twój kręgosłup potrzebuje wsparcia? Oto kilka ćwiczeń, które go wzmocnią

Choroby mają zapach – wiedziałaś o tym?

Stanie na rękach – krok po kroku

Stanie na rękach – krok po kroku

Jak pozbyć się oponki z brzucha

4 sposoby na pozbycie się oponki z brzucha. I nie chodzi wcale o robienie brzuszków

Dlaczego związki, które miały trwać całe życie, tak często się rozpadają?

Ćwiczenia na rozciąganie barków

Rozciąganie stawów barkowych – te ćwiczenia na pewno ci się przydadzą

Joga hormonalna – sposób na równowagę

Fit Matka Wariatka / Facebook

Agresja i fałszywa troska na profilu „Fit Matki Wariatki”. Przyszedł czas na pato-fitness. Hello Zdrowie mówi temu nie!

kobieta na wydmach

„Odpuszczanie” jest dobre dla ambitnych i konsekwentnych kobiet – podpowiada nam psycholożka Anita Kruszewska

Kasia Bigos trenerka

Ćwiczenia na ramiona z hantlami – wypracuj smukłe ramiona

kobieta w pracy

Czujesz, że tracisz moc? Oto 10 sposobów na zapewnienie sobie energii w ciągu dnia

8 rzeczy, za które pokochają cię twoje stawy. Nie tylko wysiłek fizyczny!

Smartfon a dolegliwości / istock

Smartfon a dolegliwości, które może wywołać. To nie tylko bezsenność

Anja Rubik: nastolatki uczą się, że macica nie jest śmietnikiem na sprężynki