Przejdź do treści

Wyjdź ze swojej głowy! Ile razy myślałeś o osobie spotkanej w windzie, ale bałeś się odezwać? Spot reklamujący obuwie świetnie pokazuje, co tracimy będąc nieśmiałymi

Tekst o nieśmiałości i potencjale utraconych szans. Na zdjęciu: Grupa ludzi stojących przed windą - HelloZdrowie
Print Screen
Podoba Ci
się ten artykuł?

Znasz to uczucie, kiedy chcesz zagadać do obcej osoby, ale tchórzysz, żałując potem tego przez długi czas? Ile razy chciałeś napisać do kogoś, by się umówić, ale jednak rezygnowałeś? A przecież jeden krok czasem może zmienić całe życie. Przekonaj się. Spot marki obuwniczej jest zabawny, słodki i jednocześnie bardzo gorzki.

Coraz częściej małe i duże marki decydują się na kreatywne rozwiązania dotyczące reklamy ich produktów. Tym razem też się nie zawiedliśmy. Spot obuwniczej marki Bianco to małe arcydzieło, które sprawi, że będziesz śmiać się, jednocześnie roniąc łzę. Film opowiada krótką historię miłosną, której chyba wszyscy kiedyś doświadczyliśmy. Ile razy nie mogłaś przestać myśleć o osobie spotkanej przypadkowo w metrze, sklepie lub właśnie w windzie?

W filmie śledzimy mężczyznę i kobietę, którzy spotykają się w windzie. Patrząc na to, co myślą, wydają się być dla siebie stworzeni. Od pierwszych chwil kibicujemy bohaterom dopingując ich zza ekranu: „Odezwij się do niej/niego!”. Niestety, bohaterowie powstrzymują się przed rozmową, jednocześnie w myślach tworząc plany na przyszłość potencjalnej znajomości. Kolacja, poznanie rodziców, ślub, do których nigdy nie dojdzie… Ponieważ żadne z nich nie decyduje się zrobić pierwszego kroku. Być może jedno „cześć” zmieniłoby ich życie na zawsze.

Tekst o nieśmiałości i potencjale utraconych szans. Na zdjęciu: Mężczyzna i kobieta stojący w korytarzu - HelloZdrowie

Print Screen

Spot zwraca uwagę także na jeszcze jeden ważny aspekt – samokrytykę. Bohaterowie filmu są dla siebie większymi krytykami, niż otoczenie. Zawstydzony swoim wyglądem mężczyzna postanawia nigdy więcej nie jeździć rowerem do pracy, podczas gdy kobieta widzi w tym zalety, zwracając uwagę na zgrabny tyłek mężczyzny i zdrowy tryb życia.

Wyjdź ze swojej głowy – z takim hasłem wychodzi do nas marka obuwia. Zamiast fantazjować, odważ się żyć. Nie wahaj się, bo zamiast ciebie zrobi to ktoś inny.

Zobacz genialny spot.

Do wyświetlenia tego materiału z zewnętrznego serwisu (Instagram, Facebook, YouTube, itp.) wymagana jest zgoda na pliki cookie.Zmień ustawieniaRozwiń

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Powiązane tematy:

Podoba Ci
się ten artykuł?