Przejdź do treści

„Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów”. To kampania o pijanych życiem, którzy silniej czują jego smak

kampanai rak'n'roll
zdjęcie: materiały prasowe
Podoba Ci
się ten artykuł?

„Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” to hasło nowej kampanii Fundacji Rak’n’Roll zatytułowanej „Pijani życiem”. Do udziału w niej zaproszono zespół The Dumplings: Justynę Święs oraz Kubę Karasia, którzy stworzyli utwór „Dla Nas KRS 0000 338 803”, teledysk wyreżyserowała Olga Bołądź. To opowieść o „pijanych życiem”, którzy silniej czują jego smak. To świetna inicjatywa, która inspiruje i polewa więcej: wiary i chęci do życia. 

Fundacja Rak’n’Roll po raz kolejny zmienia schematy myślenia o chorobie nowotworowej, angażując w szczytnym celu znane osoby. Elementem najnowszej kampanii „Nie ma nas bez procentów, nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” jest teledysk, który wyreżyserowała Olga Bołądź do utworu The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803”. Klip powstał przy udziale Marty, Weroniki, Kasi, Wioletty i Artura, którzy pokonali chorobę. Teraz chcą pomagać innym, pokazując, że ich życie jest pełne smaku. Ich historia i nastawienie motywuje innych, dając nadzieję, że z chorobą można żyć. Inaczej ale wciąż „ze smakiem”.

Klip będący częścią kampanii ma zachęcać do przekazania 1 proc. podatku na rzecz Fundacji Rak’n’Roll, która wspiera osoby chore na raka.

Do wyświetlenia tego materiału z zewnętrznego serwisu (Instagram, Facebook, YouTube, itp.) wymagana jest zgoda na pliki cookie.Zmień ustawienia

To kampania o pijanych życiem, którzy silniej czują jego smak

Bohaterowie teledysku do piosenki The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803” inspirują do działania i udowadniają, że z rakiem można żyć i przez raka można przejść. To osoby, które same określają siebie „pijanymi życiem”.

– Ponad dwa lata temu dowiedziałam się, że mam raka. Starałam się obrócić w żart chorobę i cały proces leczenia. Chodziłam na imprezy, na koncerty, byłam jeszcze bardziej aktywna, niż będąc zdrową. Nie chciałam się czuć tak, jakbym była chora. Nikt mi nie mógł wmówić, jak mam przeżywać raka. Dla swojego raka możecie być bardziej złośliwi, niż on dla was –  mówi Kasia, bohaterka klipu.

Do wyświetlenia tego materiału z zewnętrznego serwisu (Instagram, Facebook, YouTube, itp.) wymagana jest zgoda na pliki cookie.Zmień ustawienia

– Siedem lat temu dowiedziałam się, że mam nowotwór i zostało mi pięć lat życia. Na chwile obecną już dwa lata żyję „na krechę”. Przez to, że dostałam od losu drugą szansę, staram się każdą chwilę wykorzystywać na 110 procent i nie marnować swojego czasu. Po chorobie nowotworowej dopiero zaczęłam realizować swoje marzenia i robić to, co zawsze chciałam, czyli wchodzić na najwyższe góry. Obecnie realizuję projekt Korony Ziemi, w zeszłym roku zdobyłam Mont Blanc. Wówczas uświadomiłam sobie, że nie jest ważny cel naszej podróży, tylko sama droga. Rak nie musi być wrogiem, może być początkiem naszego nowego życia – mówi Kasia, bohaterka klipu.

Do wyświetlenia tego materiału z zewnętrznego serwisu (Instagram, Facebook, YouTube, itp.) wymagana jest zgoda na pliki cookie.Zmień ustawienia

Mam nadzieje, ze zainspirujemy was do celebrowania życia

To kampania o pijanych życiem, którzy silniej czują jego smak. Inspirowana doświadczeniami osób, które przeszły przez raka. Cyferki na zdjęciu to numer KRS, dzięki 1% Rak’n’Roll pomaga pisać więcej szczęśliwych rozwiązań. Mam nadzieje, ze zainspirujemy Was do celebrowania życia. Justyna Święs i Kuba Karaś kocham wasz kawałek. Dziękuje moim wspaniałym aktorom Wioli, Kasi, Weronice, Marcie i Arturowi za cudną współpracę i podzielenie się waszymi historiami!

napisała Olga Bołądź na swoim profilu na Instagramie
Do wyświetlenia tego materiału z zewnętrznego serwisu (Instagram, Facebook, YouTube, itp.) wymagana jest zgoda na pliki cookie.Zmień ustawieniaRozwiń

Za przygotowanie strategii kampanii Fundacji Rak’n’Roll odpowiada agencja reklamowa GREY, za realizację teledysku studio produkcyjne Shootme Warsaw oraz studio The Chimney Pot, a za opracowanie strategii komunikacji agencja Cohn&Wolfe.

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Powiązane tematy:

Rak

Podoba Ci
się ten artykuł?