Przejdź do treści

Prezerwatywy, do otwarcia których potrzebne są cztery ręce. „Tylko jeśli istnieje zgoda, jest przyjemność”

Facebook @TulipanArgentina
Podoba Ci
się ten artykuł?

Tulipán, kultowa marka prezerwatyw w Argentynie, uruchomiła inicjatywę mającą na celu promowanie szacunku i zgody w relacjach seksualnych. W ramach kampanii firma stworzyła pudełko prezerwatyw, które można otworzyć tylko w dwie osoby – do otwarcia potrzebne są cztery ręce.

Niedawno w barach w Buenos Aires rozdano bezpłatną edycję prezerwatyw – pakietów, z koncepcją zgody wbudowaną w projekt opakowania, ponieważ otwarcie go wymaga czterech rąk. – Tylko jeśli istnieje zgoda, jest przyjemność – czytamy na koncie na Facebooku marki prezerwatyw Tulipán, która wraz ze studiem BBDO Argentina stworzyła opakowanie kondomów, do otwarcia którego potrzebne są dwie osoby. Inicjatywa ma na celu promowanie szacunku w relacjach seksualnych i bezpiecznego seksu ze świadomą zgodą obu stron.

„Tulipan zawsze mówił o bezpiecznej przyjemności, ale w tej kampanii zrozumieliśmy, że musimy rozmawiać o najważniejszej rzeczy w każdej relacji seksualnej: przyjemność jest możliwa tylko wtedy, gdy oboje wyrazicie swoją zgodę” – podkreślił rzecznik agencji.

Załączony film prezentuje, jak otwiera się pudełko. Podczas gdy jedna osoba trzyma palce na dwóch górnych i dolnych zestawach okręgów, druga trzyma w dwóch bocznych zestawach. Naciśnięte razem otwierają opakowanie.

Placer Consentido

Junto a Tulipán lanzamos el Pack del Consentimiento, una edición especial que busca promover el respeto y el consentimiento en las relaciones sexuales. #PlacerConsentido

Gepostet von BBDO Argentina am Dienstag, 26. März 2019

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Powiązane tematy:

Podoba Ci
się ten artykuł?