„Powiedz mi bez wahania, że jestem bez porównania”. Manifest z tej kampanii powinna znać każda kobieta
„Tak nas zaprogramowano, by patrzeć, oceniać, mierzyć, porównywać i mniej w siebie wierzyć. Dużo nam to odbiera, a przecież umiemy się wspierać” – mówią Manuela Gretkowska i Ofelia w najnowszym spocie marki PUMA. I apelują, by zacząć doceniać swoją wyjątkowość. Film z kampanii powinna zobaczyć każda z nas!
„Porównuję cię, porównuję się…”
Przyznaj, ile razy porównywałaś się z innymi, myśląc, że jesteś gorsza? Nowa odsłona kampanii marki PUMA SHE MOVES US z Manuelą Gretkowską, ikoną polskiego pisarstwa, i Ofelią, artystką sceny pop, stara się to zmienić i wskazuje na międzypokoleniową potrzebę solidarności kobiet. Artystkom towarzyszą również ambasadorki marki: Sara James, Marta Kruk oraz Siostry ADiHD.
„Porównuję cię, porównuję się, porównuję do, porównuję to. Nogi, brzuch, dzieci, ręce, słowa, gesty, myśli, więcej… więcej luzu, więcej taktu, lepsze flow, cycki, praca, większa siła, wiedza, klasa” – słyszymy w krótkim wideo.
Kobiety często porównują się z innymi, nie dostrzegając własnego potencjału i indywidualności. „Jestem bez porównania” – to nowe hasło kampanii, które powinna powtarzać sobie codziennie każda z nas.
„Kiedy patrzysz na mnie, czasem nie czuję się ładnie, ani mądrze, ani zgrabnie, bo tworzę porównanie. Stawiam sobie pytanie i odpowiadam na nie: Czy jestem taka jak ty? Równie dobra, lepsza, taka sama, gorsza?” – pytają artystki i odpowiadają – „Nikt nie jest taki jak ty”
Powiedz sobie: Jestem bez porównania!
Kampania PUMY skłania nas do zwrócenia uwagi na własną wyjątkowość i wzmacniania jej. Każda z nas jest inna, niepowtarzalna i równie wartościowa. Zamiast patrząc na innych wyliczać sobie to, czego nie mamy, należy celebrować własną wyjątkowość. Przez ciągłe porównywanie się tracimy jedynie czas i pewność siebie. W szczególności mając przed oczami obrazy z mediów społecznościowych, które często są źródłem kompleksów związanych z wyglądem. Czas z tym skończyć! Niech indywidualizm stanie się naszą supermocą.
Rozwiń„To jest twoje ciało, to są twoje łzy. Ale to się dzieje samo, tak nas zaprogramowano, by patrzeć, oceniać, mierzyć, porównywać i mniej w siebie wierzyć. Dużo nam to odbiera, a przecież umiemy się wspierać. Dlatego powiedz mi bez wahania, że jestem bez porównania” – podsumowują artystki.
Zobacz także
„Miałam potrzebę reinterpretacji tej patriarchalnej skamieliny, jaką były kalendarze z 'gołymi babami’”. O kalendarzu Dobre Ciało mówi Kamila Raczyńska-Chomyn
„Nie mów do mnie Martynka, jeśli nie mówisz do niego Mateuszku” – o przekleństwie zdrobnień mówi Martyna Kaczmarek
„Dobrobyt zakonserwował tradycyjne role w rodzinie.” O życiu kobiet w Szwajcarii, raju wymyślonym, mówi Agnieszka Kamińska, socjolożka i dziennikarka
Podoba Ci się ten artykuł?
Powiązane tematy:
Polecamy
„Kiedy wygrywa kobieta, wygrywamy my wszystkie”. Rusza AWSN – pierwszy kanał telewizyjny wyłącznie z kobiecym sportem
Tysiące nagich osób na moście Story Bridge. „Wszyscy jesteśmy tacy sami”
Pamela Anderson o rezygnacji z makijażu: „Zaczęłam zdawać sobie sprawę, że czuję się świetnie jako ja”. Nakłoniła Drew Barrymore do zdjęcia doczepów na wizji
Danae Mercer: „80 proc. kobiet ma cellulit, 70 proc. niesymetryczne piersi, 90 proc. ma wzdęcia. Kobiety w 100 procentach są piękne, silne i znaczą więcej niż ich odbicie”
się ten artykuł?