„Miłość wygrywa”. Wzruszająca reklama, w której głos zabrali rodzice osób nieheteronormatywnych
![Tekst o kampanii wspierającej rodziny osób LGBTQIA+. Na zdjęciu: Mężczyzna i kobieta pozują do zdjęcia - HelloZdrowie](https://www.hellozdrowie.pl/wp-content/uploads/2019/02/51348031_2310739825612510_3460904073253879808_o-e1549611055955.jpg)
się ten artykuł?
Rodzice dzieci reprezentujących społeczność LGBTQIA+ zostali dostrzeżeni. Nowozelandzki operator telekomunikacyjny Spark razem z organizacją OUTline przygotowali kampanię z ich udziałem.
Kampania telekomu Spark hołduje wartościom miłości rodzicielskiej, dumy i tolerancji dla osób reprezentujących szerokie spektrum nieheteronormatywności (np. homoseksualnych, transseksualnych, aseksualnych czy interseksualnych).
W spocie występują Dee i Hunter, matka i syn. Matka opowiada o swojej drodze do zaakceptowania transgenderowości syna. Wyznaje, że razem z mężem nie wiedzieli dużo o transpłciowości, ale starali się zrozumieć potrzeby syna i udzielili mu wsparcia emocjonalnego i psychicznego.
– Kiedy dorastałeś, byłeś dziewczyną, a nie chłopcem – mówiła.
Dee przyznała, że był nawet taki moment, w którym czuła, że straci dziecko. – Byliśmy w drodze do lekarza, gdy Hunter się przełamał i powiedział, że chce być chłopcem – dodała. Matka łamiącym się głosem wspomina też o trudnościach i lękach przed przyznaniem się do przemiany syna innym ludziom.
– Bałam się, że to moja wina. W tym czasie czułam, że tracę córkę, a po prostu nie mogłam zauważyć, że zyskuję wspaniałego syna – wyjaśniła.
When we talk, love wins. We’re proud to support those who support our rainbow community. #thankstoyou OUTLineNZ (Nationwide) ?
Gepostet von Spark am Donnerstag, 31. Januar 2019
– To był zaszczyt spotkać się z Dee i Hunterem i dać im przestrzeń do podzielenia się swoją historią. Jesteśmy pod ważeniem ich odwagi – mówiła Frith Wilson-Hughes z telekomu Spark.
Kampania „Porozmawiajmy. Nawet jeśli nie wiesz, co powiedzieć” zbiega się ze zbliżającym się w Nowej Zelandii festiwalem Pride 2019, celebrującym społeczność LGBTQIA+ . Za kreację odpowiada Colenso BBDO. Spot przygotowano we współpracy z pozarządową organizacją OUTLine, pomagającą osobom nieheteronormatywnym w Nowej Zelandii.
Podoba Ci się ten artykuł?
Powiązane tematy:
Polecamy
![All Inclusive Film Festival - Hello Zdrowie](https://www.hellozdrowie.pl/wp-content/uploads/2024/07/aiff_v2_plakat_1-850x472.jpg)
Nadchodzi All Inclusive Film Festival – najpiękniejszy i najbardziej różnorodny festiwal w Polsce!
![Emma D'Arcy jako królowa Rhaenyra - Hello Zdrowie](https://www.hellozdrowie.pl/wp-content/uploads/2024/07/emma-d-arcy_2-1-kopia-850x523.jpg)
Redaktorzy polskiej Wikipedii walczą z niebinarnością Emmy D’Arcy, brytyjskiej osoby aktorskiej znanej z serialu „Ród smoka”
![Ralf Schumacher](https://www.hellozdrowie.pl/wp-content/uploads/2024/07/ralf-schumacher-dokonal-coming-outu-hello-zdrowie-gettyimages-2151627713-850x561.jpg)
Ralf Schumacher dokonał coming outu. „Najpiękniejsza rzecz w życiu, gdy masz u boku odpowiedniego partnera” – napisał
![Louisa Jacobson](https://www.hellozdrowie.pl/wp-content/uploads/2024/06/louisa-jacobson-dokonala-coming-outu-hello-zdrowie-gettyimages-2066804710-850x481.jpg)