2 min.
Lacoste wypuściło wzruszającą reklamę o destrukcyjnej kłótni dwojga zakochanych

Print Screen Youtube
Niewiele może doprowadzić do kłótni, a w reklamie Lacoste nawet do zburzenia budynku. W mocnym spocie metaforycznie ukazane są emocje, jakie często towarzyszą nam w trakcie kłótni. Warto obejrzeć.
Lacoste świętując 85-lecie swojego istnienia kampanią „Crocodile Inside”, wypuściło nową, wzruszającą reklamę, podkreślającą najważniejsze wartości marki. W krótkim filmie widzimy burzliwą kłótnię pary zakochanych oraz jej zatrważające następstwa. Całość kończy się słowami „Life is a beautiful sport” (życie jest pięknym sportem).
Trwający 90 sekund spot pokazuje, jak destrukcyjna może być kłótnia pomiędzy kochającymi się ludźmi. Złość, oburzenie, smutek – to wszystko prowadzi do rozpadu nie tylko związku, ale i wszystkiego wokół. Wraz upływającym czasem i narastającą intensywnością kłótni kochanków widzimy pękające ściany, rozpadające się mieszkanie i schody. W końcu cały budynek się rozpada. W trakcie zatrważających chwil kłócąca się para zdaje się nie widzieć zagrożenia, jakie niesie za sobą ich konflikt. Najważniejsza jest dla nich ich relacja, która okazuje się trwalsza niż budynek.
Scenie towarzyszą spektakularne akrobacje, nawiązujące do desperackiej walki o przetrwanie relacji. Miłość bohaterów zdaje się tu być ponadczasowa, odporna na pojawiające się kryzysy. Reklama Lacoste podkreśla zatem kluczowe dla marki wartości: wytrwałość, ruch, wolność umysłu i kreatywność. Wszystko to w akompaniamencie piosenki Edith Piath „L’Hymne à l’amour”.
Jak zatem kłócić się, aby uniknąć nerwów i rozpadu relacji? O pięciu krokach do udanej i dojrzałej kłótni możecie przeczytać tu.Warto też dowiedzieć się od razu, jak dobrze skutecznie się pogodzić.
Miłość w spotach Lacoste
Temat miłości romantycznej został kolejny raz poruszony przez markę i trzeba przyznać, że Lacoste robi to wyjątkowo dobrze. W swoich poprzednich dwóch spotach – „Timeless” i „Big Leap” – Lacoste także pokusiło się o ten sam motyw. W pierwszej reklamie ukazano miłość od pierwszego wejrzenia, która jest ponadczasowa, wyidealizowana, wręcz heroiczna. W drugim spocie porównano miłość do skoku z drapacza chmur.
Wszystkie trzy filmy tworzą serię zrealizowaną przez agencję marketingową BETC z Paryża, a ich motywem przewodnim jest hasło „Life is a beautiful sport”.
Obejrzyjcie wcześniejsze filmiki i dajcie znać, który jest waszym faworytem.
Lacoste „Timeless”
Lacoste „The Big Leap”
Podoba Ci się ten artykuł?
Tak
Nie
Polecamy

07.06.2023
„Spróbujmy w ratowniku zobaczyć człowieka” – mówi Justyna Dżbik-Kluge, współautorka książki „Ratownik. Nie jestem bogiem”

07.06.2023
Czy warto rzucić wszystko i jechać w Bieszczady? Dlaczego tylko bohaterkom filmów życiowa zmiana przychodzi łatwo, mówi psychoterapeutka Joanna Kot

07.06.2023
Agnieszka i Monika z Damskiego Tandemu Twórczego o Teatrze Lesbijskim: „Świat lesbijski długo pozostawał w ukryciu, wytworzył swoją specyfikę”

06.06.2023