Jan Singer, dyrektor generalna, opuszcza Victoria’s Secret

Jan Singer opuszcza Victoria’s Secret Lingerie. Jako dyrektor generalna nadzorowała nie tylko biznes bieliźniany, wart 4 miliardy dolarów, ale także linię odzieży sportowej marki Victoria Sport. Ocenia się, że powodem jest spadek akcji marki oraz nie reagowanie na zmiany w trendach bieliźnianych i potrzebach konsumentów. Obecne trendy przesuwają się w kierunku komfortu i naturalności, odchodząc od koronkowych majtek z kryształkami i obowiązkowym stanikiem push-up.
Jan Singer była z związana Victoria’s Secret przez nieco ponad dwa lata, dołączając do firmy we wrześniu 2016 roku. Jako dyrektor generalna nadzorowała przemysł bieliźniany, a także linię odzieży sportowej marki Victoria Sport. Była wcześniej dyrektorem generalnym Spanx i przez 10 lat pracowała na różnych stanowiskach w Nike.

Zdjęcie: J. Lee/FilmMagic
Przypuszcza się, że odejście jest spowodowane malejącą sprzedażą oraz spadkiem akcji spółki L. Brands o 38 procent, która może być wynikiem niedostosowania się do potrzeb konsumentów. Victoria’s Secret nadal koncentruje się na seksownym wizerunku i efektownych pokazach, w których corocznie biorą udział najpopularniejsze modelki i celebrytki z całego świata.

Zdjęcie: Timur Emek/FilmMagic
Victoria’s Secret nie nadąża za trendami?
Zauważono, że Victoria’s Secret nie nadąża za zmieniającymi się wymaganiami konsumentów, a w szczególności uwzględnieniem postaw kobiet i ich różnorodności. Dodatkowo, pojawienie się konkurencyjnych marek na rynku, które oferują bieliznę dla kobiet o różnych rozmiarach i preferencjach, spowodowało, że konsumenci nie podążali ślepo za kultem marki Victoria’s Secret. W ostatnich latach marka była coraz bardziej traciła – w tym roku akcje L Brands spadły o 38 procent.
W ubiegłym tygodniu główny dyrektor marketingu L-Brand, Ed Razek, spotkał się z powszechną krytyką za powiedzenie, że „nie ma zainteresowania” widzów modelkami plus-size lub modeli trans w corocznych pokazach Victoria’s Secret. W sierpniu 2017 r. Singer powiedziała, że Victoria’s Secret jest branżą modową, która chce zapewnić swoim klientkom „bycie seksi”, a majki stały się jej silnym biznesem, a nie narzędziem marketingowym.

Zdjęcie: Dimitrios Kambouris/Getty Images
Współczesne kobiety są coraz bardziej odrzucane przez Victoria’s Secret. Marka słynęła z kolorowych biustonoszy typu push-up i koronkowych stringów wyszywanych kryształkami, a aktualny trend pokazuje, że coraz więcej kobiet szuka wygody i dopasowania.
Podoba Ci się ten artykuł?
Polecamy

Natalia Kukulska: „Kiedy jestem przeciążona, staję się nerwowa. Jak ryba po prostu psuję się od głowy”

„Nie straszmy dziecka szkołą, ale też jej nie idealizujmy”. Jak przygotować dziecko (i siebie) na pierwszy dzień w szkole, radzi psycholożka Angelika Rudszewska

„Gdy jest mi smutno, gdy jest mi źle, rozmawiam z chatemGPT”. Dr Beata Rajba o swoim eksperymencie: „Wyniki zjeżyły mi włos na głowie”

Powrót krawcowej. „Przedłużając życie odzieży, uczymy się szacunku do tego, co nosimy i nie dokładamy do stert ubrań, które zalewają świat”
się ten artykuł?