Jan Singer, dyrektor generalna, opuszcza Victoria’s Secret

Jan Singer opuszcza Victoria’s Secret Lingerie. Jako dyrektor generalna nadzorowała nie tylko biznes bieliźniany, wart 4 miliardy dolarów, ale także linię odzieży sportowej marki Victoria Sport. Ocenia się, że powodem jest spadek akcji marki oraz nie reagowanie na zmiany w trendach bieliźnianych i potrzebach konsumentów. Obecne trendy przesuwają się w kierunku komfortu i naturalności, odchodząc od koronkowych majtek z kryształkami i obowiązkowym stanikiem push-up.
Jan Singer była z związana Victoria’s Secret przez nieco ponad dwa lata, dołączając do firmy we wrześniu 2016 roku. Jako dyrektor generalna nadzorowała przemysł bieliźniany, a także linię odzieży sportowej marki Victoria Sport. Była wcześniej dyrektorem generalnym Spanx i przez 10 lat pracowała na różnych stanowiskach w Nike.

Zdjęcie: J. Lee/FilmMagic
Przypuszcza się, że odejście jest spowodowane malejącą sprzedażą oraz spadkiem akcji spółki L. Brands o 38 procent, która może być wynikiem niedostosowania się do potrzeb konsumentów. Victoria’s Secret nadal koncentruje się na seksownym wizerunku i efektownych pokazach, w których corocznie biorą udział najpopularniejsze modelki i celebrytki z całego świata.

Zdjęcie: Timur Emek/FilmMagic
Victoria’s Secret nie nadąża za trendami?
Zauważono, że Victoria’s Secret nie nadąża za zmieniającymi się wymaganiami konsumentów, a w szczególności uwzględnieniem postaw kobiet i ich różnorodności. Dodatkowo, pojawienie się konkurencyjnych marek na rynku, które oferują bieliznę dla kobiet o różnych rozmiarach i preferencjach, spowodowało, że konsumenci nie podążali ślepo za kultem marki Victoria’s Secret. W ostatnich latach marka była coraz bardziej traciła – w tym roku akcje L Brands spadły o 38 procent.
W ubiegłym tygodniu główny dyrektor marketingu L-Brand, Ed Razek, spotkał się z powszechną krytyką za powiedzenie, że „nie ma zainteresowania” widzów modelkami plus-size lub modeli trans w corocznych pokazach Victoria’s Secret. W sierpniu 2017 r. Singer powiedziała, że Victoria’s Secret jest branżą modową, która chce zapewnić swoim klientkom „bycie seksi”, a majki stały się jej silnym biznesem, a nie narzędziem marketingowym.

Zdjęcie: Dimitrios Kambouris/Getty Images
Współczesne kobiety są coraz bardziej odrzucane przez Victoria’s Secret. Marka słynęła z kolorowych biustonoszy typu push-up i koronkowych stringów wyszywanych kryształkami, a aktualny trend pokazuje, że coraz więcej kobiet szuka wygody i dopasowania.
Podoba Ci się ten artykuł?
Polecamy

Sydney Sweeney: „Wszyscy mówią: ‘Kobiety wspierają kobiety’. To się w ogóle nie dzieje. To wszystko jest fałszywe”

Endokrynolożka: W Polsce jest przekonanie, że leki trują. Miałam pacjentkę, która je odstawiła. Wróciła do mnie, kiedy wypadły jej brwi

Justyna Szyc-Nagłowska: „Wolę dom, w którym czasem podnosi się głos, niż taki, w którym panuje cisza i tłumione są emocje”

Jenna Ortega: „Wciąż najczęściej o doświadczeniach młodych ludzi opowiadają starzy, biali mężczyźni”
się ten artykuł?