Ciałopozytywna aktywistka została twarzą nowej kampanii Zalando. „To ty tworzysz chwilę”

„Wzięłam udział w sesji po to, by pokazać, że bycie 'grubą’ nie jest ciężarem, czymś nieładnym i nie stanowi powodu do wstydu. I udowodnić, że nie jest aktem odwagi” – tłumaczyła swój wstęp do świata mody ciałopozytywna aktywistka Paloma Elsesser. Supermodelka zmienia światowe trendy, a najnowsza kampania Zalando, w której wystąpiła, jest tego dowodem.
„Bycie 'grubą’ nie jest ciężarem i powodem do wstydu”
Paloma Elsesser, supermodelka i aktywistka ruchu body positive, wystąpiła w najnowszej kampanii jednej z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych Zalando. Rzeczniczka ruchu ciałopozytywności i świadomości zdrowia psychicznego na co dzień promuje akceptację własnego ciała i pokazuje, że każda z nas jest piękna, niezależnie od kształtów czy rozmiarów.
„Wzięłam udział w tej sesji po to, by pokazać, że bycie 'grubą’ nie jest ciężarem, czymś nieładnym i nie stanowi powodu do wstydu. I udowodnić, że nie jest aktem odwagi” – tłumaczyła swój udział w sesji modowej w 2017 roku.
„To ty tworzysz chwilę” – brzmi hasło z kampanii Zalando, które przypomina nam, że każdy z nas zasługuje na to, by być szczęśliwym. Niezależnie od tego, jak wygląda nasze ciało, ile ma kilogramów czy rozstępów. Reklama składa się z krótkich scen z codziennego życia, w których utrwalane są momenty związane z modą. W ten sposób marka chce pokazać, że moda kończy z tworzeniem kompleksów i ma wzbudzać szczęście oraz zadowolenie.
Inspiracja do swobodnego wyrażania siebie
W kampanii obok Palomy wystąpiła również jej siostra, aktorka i modelka Ama. Pojawiły się także międzynarodowe gwiazdy, m.in. holenderski model Dylan Hasselbaink, niemiecki muzyk Noah Levi i hiszpańska aktorka Hajar Brown. Zdjęcia zostały nakręcone przez Niemca Jonasa Ungera, a materiały wideo przez londyńskiego montażystę i reżysera Isaaca Locka.
„Nasza najnowsza kampania jest zaproszeniem do tytułowego 'Tworzenia chwili’ dzięki nieograniczonym stylizacjom dostępnym w tym sezonie na Zalando. Niezależnie od tego, czy jest to spacer po parku, czy nocne wyjście z przyjaciółmi – mamy nadzieję, że kampania inspiruje ludzi do swobodnego wyrażania siebie i kreowania wielu osobistych, pełnych szczęścia modowych momentów” – powiedział Ralph Rijks, VP Regional Marketing Zalando.
Świat mody zmienia się dynamicznie, a najnowsza kampania Zalando jest tego dowodem. Czekamy na więcej!
Zobacz także

„Te wszystkie przykre słowa były małymi ciosami, przez które coś, co w sobie lubiłam, stawało się moim kompleksem” – mówi Katarzyna Czapraga, ofiara fat shamingu

Rzeczy, których lepiej nie komentować podczas wakacji. Przeczytaj, zapamiętaj i uszanuj

Dwa zdjęcia, dwa kliknięcia i 5 minut odstępu. Sara Puhto rozprawia się z internetowymi kłamstwami
Polecamy

„Nie mam zamiaru przepraszać za to, że dorosłam”. Millie Bobby Brown odpowiada wszystkim krytykującym jej wygląd

Florence Pugh o nierealnych standardach w Hollywood: „Jestem dumna, że wytrwałam i wyglądam tak, jak wyglądam”

Valerie Bertinelli pokazała na wizji nagi brzuch. „64 lata grawitacji. Pogodziłam się ze swoim starzejącym się ciałem”

Joanna Koroniewska w emocjonalnym wyznaniu: „Dziś coś już we mnie pękło”
się ten artykuł?