Ciałopozytywna aktywistka została twarzą nowej kampanii Zalando. „To ty tworzysz chwilę”
„Wzięłam udział w sesji po to, by pokazać, że bycie 'grubą’ nie jest ciężarem, czymś nieładnym i nie stanowi powodu do wstydu. I udowodnić, że nie jest aktem odwagi” – tłumaczyła swój wstęp do świata mody ciałopozytywna aktywistka Paloma Elsesser. Supermodelka zmienia światowe trendy, a najnowsza kampania Zalando, w której wystąpiła, jest tego dowodem.
„Bycie 'grubą’ nie jest ciężarem i powodem do wstydu”
Paloma Elsesser, supermodelka i aktywistka ruchu body positive, wystąpiła w najnowszej kampanii jednej z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych Zalando. Rzeczniczka ruchu ciałopozytywności i świadomości zdrowia psychicznego na co dzień promuje akceptację własnego ciała i pokazuje, że każda z nas jest piękna, niezależnie od kształtów czy rozmiarów.
„Wzięłam udział w tej sesji po to, by pokazać, że bycie 'grubą’ nie jest ciężarem, czymś nieładnym i nie stanowi powodu do wstydu. I udowodnić, że nie jest aktem odwagi” – tłumaczyła swój udział w sesji modowej w 2017 roku.
„To ty tworzysz chwilę” – brzmi hasło z kampanii Zalando, które przypomina nam, że każdy z nas zasługuje na to, by być szczęśliwym. Niezależnie od tego, jak wygląda nasze ciało, ile ma kilogramów czy rozstępów. Reklama składa się z krótkich scen z codziennego życia, w których utrwalane są momenty związane z modą. W ten sposób marka chce pokazać, że moda kończy z tworzeniem kompleksów i ma wzbudzać szczęście oraz zadowolenie.
Inspiracja do swobodnego wyrażania siebie
W kampanii obok Palomy wystąpiła również jej siostra, aktorka i modelka Ama. Pojawiły się także międzynarodowe gwiazdy, m.in. holenderski model Dylan Hasselbaink, niemiecki muzyk Noah Levi i hiszpańska aktorka Hajar Brown. Zdjęcia zostały nakręcone przez Niemca Jonasa Ungera, a materiały wideo przez londyńskiego montażystę i reżysera Isaaca Locka.
„Nasza najnowsza kampania jest zaproszeniem do tytułowego 'Tworzenia chwili’ dzięki nieograniczonym stylizacjom dostępnym w tym sezonie na Zalando. Niezależnie od tego, czy jest to spacer po parku, czy nocne wyjście z przyjaciółmi – mamy nadzieję, że kampania inspiruje ludzi do swobodnego wyrażania siebie i kreowania wielu osobistych, pełnych szczęścia modowych momentów” – powiedział Ralph Rijks, VP Regional Marketing Zalando.
Świat mody zmienia się dynamicznie, a najnowsza kampania Zalando jest tego dowodem. Czekamy na więcej!
Zobacz także
„Te wszystkie przykre słowa były małymi ciosami, przez które coś, co w sobie lubiłam, stawało się moim kompleksem” – mówi Katarzyna Czapraga, ofiara fat shamingu
Rzeczy, których lepiej nie komentować podczas wakacji. Przeczytaj, zapamiętaj i uszanuj
Dwa zdjęcia, dwa kliknięcia i 5 minut odstępu. Sara Puhto rozprawia się z internetowymi kłamstwami
Polecamy
Andie MacDowell o nierealnych standardach piękna: „Jestem za stara, by się głodzić”
Tysiące nagich osób na moście Story Bridge. „Wszyscy jesteśmy tacy sami”
Pamela Anderson o rezygnacji z makijażu: „Zaczęłam zdawać sobie sprawę, że czuję się świetnie jako ja”. Nakłoniła Drew Barrymore do zdjęcia doczepów na wizji
Danae Mercer: „80 proc. kobiet ma cellulit, 70 proc. niesymetryczne piersi, 90 proc. ma wzdęcia. Kobiety w 100 procentach są piękne, silne i znaczą więcej niż ich odbicie”
się ten artykuł?