Przejdź do treści

Ciałopozytywna aktywistka została twarzą nowej kampanii Zalando. „To ty tworzysz chwilę”

Paloma Elsesser
Ciałopozytywna aktywistka została twarzą nowej kampanii Zalando. "To ty tworzysz chwilę"/ Photo by Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue
Podoba Ci
się ten artykuł?

„Wzięłam udział w sesji po to, by pokazać, że bycie 'grubą’ nie jest ciężarem, czymś nieładnym i nie stanowi powodu do wstydu. I udowodnić, że nie jest aktem odwagi” – tłumaczyła swój wstęp do świata mody ciałopozytywna aktywistka Paloma Elsesser. Supermodelka zmienia światowe trendy, a najnowsza kampania Zalando, w której wystąpiła, jest tego dowodem. 

„Bycie 'grubą’ nie jest ciężarem i powodem do wstydu”

Paloma Elsesser, supermodelka i aktywistka ruchu body positive, wystąpiła w najnowszej kampanii jednej z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych Zalando. Rzeczniczka ruchu ciałopozytywności i świadomości zdrowia psychicznego na co dzień promuje akceptację własnego ciała i pokazuje, że każda z nas jest piękna, niezależnie od kształtów czy rozmiarów.

„Wzięłam udział w tej sesji po to, by pokazać, że bycie 'grubą’ nie jest ciężarem, czymś nieładnym i nie stanowi powodu do wstydu. I udowodnić, że nie jest aktem odwagi” – tłumaczyła swój udział w sesji modowej w 2017 roku.

„To ty tworzysz chwilę” – brzmi hasło z kampanii Zalando, które przypomina nam, że każdy z nas zasługuje na to, by być szczęśliwym. Niezależnie od tego, jak wygląda nasze ciało, ile ma kilogramów czy rozstępów. Reklama składa się z krótkich scen z codziennego życia, w których utrwalane są momenty związane z modą. W ten sposób marka chce pokazać, że moda kończy z tworzeniem kompleksów i ma wzbudzać szczęście oraz zadowolenie.

Inspiracja do swobodnego wyrażania siebie

W kampanii obok Palomy wystąpiła również jej siostra, aktorka i modelka Ama. Pojawiły się także międzynarodowe gwiazdy, m.in. holenderski model Dylan Hasselbaink, niemiecki muzyk Noah Levi i hiszpańska aktorka Hajar Brown. Zdjęcia zostały nakręcone przez Niemca Jonasa Ungera, a materiały wideo przez londyńskiego montażystę i reżysera Isaaca Locka.

„Nasza najnowsza kampania jest zaproszeniem do tytułowego 'Tworzenia chwili’ dzięki nieograniczonym stylizacjom dostępnym w tym sezonie na Zalando. Niezależnie od tego, czy jest to spacer po parku, czy nocne wyjście z przyjaciółmi – mamy nadzieję, że kampania inspiruje ludzi do swobodnego wyrażania siebie i kreowania wielu osobistych, pełnych szczęścia modowych momentów” – powiedział Ralph Rijks, VP Regional Marketing Zalando.

Świat mody zmienia się dynamicznie, a najnowsza kampania Zalando jest tego dowodem. Czekamy na więcej!

Do wyświetlenia tego materiału z zewnętrznego serwisu (Instagram, Facebook, YouTube, itp.) wymagana jest zgoda na pliki cookie.Zmień ustawienia

Zobacz także

Podoba Ci się ten artykuł?

Powiązane tematy:

Podoba Ci
się ten artykuł?