„Będziesz, kim zechcesz, bo możesz żyć, jak chcesz”. Nowa kampania biżuterii Yes po raz kolejny wzrusza i skłania do refleksji
Marka Yes zaprezentowała nową kampanię reklamową „Jestem kobietą. Jestem przyszłością”. W spocie pokazano przyszłą Polskę, w której ksiądz udziela ślubu dwóm kobietom, a najbardziej kobiecy rząd w historii Polski właśnie zostaje zaprzysiężony. Wszystko to pokazane jest oczami kobiety, która w 2022 roku rodzi swoją córkę. Warto obejrzeć i trzymać kciuki za spełnienie się tej wizji.
„Zmieniłaś mój świat, teraz ja zmienię twój”
„Zmieniłaś mój świat, teraz ja zmienię twój” – mówi świeżo upieczona matka do swojej małej córki. W reklamie biżuterii Yes widzimy – niczym na osi czasu – jak będzie wyglądało życie kobiety w przyszłej Polsce. Katolicki ksiądz będzie udzielał ślubu parom jednopłciowym, najbardziej kobiecy rząd w historii Polski zostanie zaprzysiężony, a nasza ojczyzna stanie się najbezpieczniejszym krajem dla kobiet. Razem z marką podróżujemy aż do roku 2072 i obserwujemy znamy, dzięki którym kraj nad Wisłą staje się dla kobiet przyjaznym miejscem.
„Yes przedstawia Polskę, w której można kochać i tworzyć rodziny z kim się chce i jest to akceptowane przez wszystkich, łącznie z Kościołem katolickim. Można osiągać sukcesy w polityce, która przestała być miejscem zdominowanym przez mężczyzn. Można w końcu wracać późną nocą do domu bez lęku, że ktoś zrobi nam krzywdę” – czytamy w komunikacie marki.
„Jestem kobietą, jestem przyszłością”
Bohaterka spotu Yes, która rodzi się w 2022 roku, żyje w świecie wolnym od stereotypowego postrzegania roli kobiet. W świecie, w którym wszyscy czują się bezpiecznie, bo w przyszłości ważna jest akceptacja i wzajemny szacunek.
„W nowej kampanii kontynuujemy myśl podjętą rok temu, ale robimy to z większą wrażliwością i czułością. Wierzymy w siłę i sprawczość kobiet i jesteśmy pewni, że dzięki nim ten świat może być bardziej sprawiedliwym, równym i przyjaznym miejscem dla nas wszystkich. W całym tym procesie zmian biżuteria jest nośnikiem wartości, które są bliskie nam i wielu kobietom w Polsce. Przekazujemy ją sobie tak, jak przekazujemy siłę potrzebną do walki o lepszą przyszłość” – mówi Justyna Lach, dyrektor marketingu marki YES.
Cieszy nas, że nawet reklamy mogą dziś wywoływać tyle pięknych emocji i rodzić dyskusje na ważne społecznie tematy.
Zobacz także
„Menstruacja – dlaczego nie mówimy o niej wprost?” Pierwsza polska reklama, w której okres jest okresem a nie brokatowym pyłem między nogami
„Miłość wygrywa”. Wzruszająca reklama, w której głos zabrali rodzice osób nieheteronormatywnych
„Chłopcy tak mają”. Zobacz reklamę marki Gillette, która zbulwersowała wielu mężczyzn
Polecamy
„Zastanawiam się, jak bardzo trzeba nam ufać, żeby wziąć do domu dziecko, które umrze”. Rozmowa z Tisą Żawrocką-Kwiatkowską, założycielką i prezeską zarządu Fundacji Gajusz
„Wszyscy mówili: zszyje się, będzie wyglądało. To nie jest prawda”. Marta opowiada o swojej walce o zdrowie córki z całkowitym obustronnym rozszczepem
Magdalena Popławska o samodzielnym macierzyństwie: „Chcę żyć na własnych zasadach. Nie mieć wyrzutów, że nie spełniam oczekiwań innych”
Agnieszka Włodarczyk na prawie 5 miesięcy powierzyła opiekę nad synem swojej mamie. „Nie mam siły już mówić”
się ten artykuł?