3 min.
„Pomyśl, zanim powiesz”. W ciałopozytywnej kampanii modelki plus size mówią o szacunku i akceptacji dla każdego człowieka

Pomyśl zanim powiesz / screen YouTube
Najnowsze
01.03.2021
Czy trzeba będzie podpisywać zgodę na seks? Nowa definicja gwałtu budzi kontrowersje
01.03.2021
Dlaczego warto sikać pod prysznicem? Powodów jest mnóstwo!
28.02.2021
Wiecznie jesteś głodna? Sprawdź, jak łatwo sobie z tym poradzić
28.02.2021
Co decyduje o tym, z kim się wiążemy? Tłumaczy neuropsycholożka dr Olga Kamińska [WIDEO]
28.02.2021
Substancja, która znajduje się w opakowaniach plastikowych, może być szkodliwa dla rozwoju dziecka – tak wynika z badania szwedzkich naukowców
„Większość z nas nie zastanawia się nad celem wypowiedzi. Nie zdaje sobie sprawy jak bardzo nieumyślne słowa mogą zranić. Reprezentuj dobro. Pomyśl, zanim powiesz!” – mówią twórcy nowej ciałopozytywnej kampanii, w której wystąpiły modelki plus size z agencji Onmove. Kobiety zwracają w niej uwagę na hejt, z jakim muszą nieustannie się mierzyć osoby z nadwagą.
Spis treści
Pomyśl zanim powiesz!
„Tolerancja to dla mnie nic innego jak absolutna wolność.
To zaakceptowanie faktu, że w przestrzeni publicznej zawsze będą istniały osoby o innym kolorze skóry, innej orientacji i innym wyznaniu niż nasze.
Akceptacja to traktowanie siebie jak najlepszej przyjaciółki. Dajesz jej trochę luzu i kochasz ją najbardziej na świecie” – to słowa modelek plus size, które wystąpiły w ciałopozytywnej kampanii społecznej.
Następnie w dwuminutowym filmie opublikowanym w serwisie YouTube modelki mówią o sile, harmonii, szacunku, akceptacji, wyrozumiałości, empatii.
Projekt „Pomyśl, zanim powiesz” ma na celu zwrócenie uwagi ludzi na to, aby ich wypowiedzi były bardziej przemyślane i spełniały określony cel. Cel, który mówca sobie założy i świadomie chce przekazać.
Ciałopozytywna kampania
„Bohaterkami kampanii są cudowne kobiety. Każda z nich jest absolutnie indywidualna i stara się wam przekazać pewne fundamenty tak ważne w ich życiu. Uważamy, że każdy z naszych punktów jest idealną składową dobrego człowieka. Mamy nadzieję, że jak najwięcej osób wyciągnie samo dobro z tego projektu” – mówi Sara Czarna – założycielka Onmove.pl.
Dodaje, że projekt „Pomyśl, zanim powiesz” powstał poprzez obserwację obecnej sytuacji w social mediach oraz życiu codziennym.
„Widziałam wiele kampanii, w których mówi się o szacunku i miłości, ale zabrakło mi w nich jednego, bardzo ważnego założenia. Możesz kochać, możesz szanować, możesz mieć dobre intencje. Ale jeżeli czyny nie są dobrze przemyślane, z tych intencji nie wynika nic. Tak samo jest ze słowami. Jeśli nie określi się co i po co tak naprawdę chce się powiedzieć, czasami mówi się tylko po to, aby usłyszeć swój głos” – czytamy na stronie agencji Onmove.pl.
W projekcie wzięły udział: Sandra Kpodonou, Sara Alexandre, Joanna Cesarz, Kasia Bochenkiewicz, Aleksandra Wilk, Julia Chachulska, Magdalena Grzeszc oraz Sara Czarna, założycielka agencji modelingowej ONMOVE.
W ramach kampanii „Pomyśl zanim powiesz” powstał film i sesja zdjęciowa autorstwa Bartłomieja Suchonia.
Poleć artykuł innym
Zobacz także

„A ta co, lustra nie ma?”. Wygląd moich piersi nie powinien być sprawą publiczną – zauważa Sara Cicherska

„Bodyshaming to jest czysta nienawiść”. Ola Serocka o swoich zmaganiach z zaburzeniami odżywiania

„Brzuchy są potrzebne i spoko”. Kaya Szulczewska o absurdzie dążenia do tego, by nasze ciała „głównie wyglądały”
Podoba Ci się ten artykuł?
Tak
Nie
Powiązane tematy:
Polecamy

01.03.2021
„Kobiety chcą czuć się lepiej, chcą mieć orgazmy. I mają do nich prawo!” – mówi dr Rafał Kuźlik o pacjentkach klinik ginekologii estetycznej

27.02.2021
Paulina Porizkova: Muszę powstrzymywać się od myślenia, że jestem po dacie przydatności, bo czuję, że mój czas jest właśnie teraz!

26.02.2021
„Masaż medyczny to nie masaż erotyczny!”. Przedstawicielki zawodów medycznych mówią STOP

21.02.2021