2 min.
Prezerwatywy, do otwarcia których potrzebne są cztery ręce. „Tylko jeśli istnieje zgoda, jest przyjemność”

Facebook @TulipanArgentina
Najnowsze
18.01.2021
Dlaczego lepiej używać szklanej butelki dla dzieci zamiast plastikowej? Wyjaśnia chemiczka Sylwia Panek
16.01.2021
Elektrolity – sprawdź, czego jeszcze o nich nie wiesz
15.01.2021
Nie namawiaj córki do bycia bardziej śmiałą. „Próba zmieniania temperamentu na siłę może być szkodliwa”
15.01.2021
„Męska grypa” to nie wymysł. Winny jest prawdopodobnie testosteron
14.01.2021
Coraz więcej Polaków chce się zaszczepić przeciwko COVID-19 – wskazuje najnowszy sondaż
Tulipán, kultowa marka prezerwatyw w Argentynie, uruchomiła inicjatywę mającą na celu promowanie szacunku i zgody w relacjach seksualnych. W ramach kampanii firma stworzyła pudełko prezerwatyw, które można otworzyć tylko w dwie osoby – do otwarcia potrzebne są cztery ręce.
Niedawno w barach w Buenos Aires rozdano bezpłatną edycję prezerwatyw – pakietów, z koncepcją zgody wbudowaną w projekt opakowania, ponieważ otwarcie go wymaga czterech rąk. – Tylko jeśli istnieje zgoda, jest przyjemność – czytamy na koncie na Facebooku marki prezerwatyw Tulipán, która wraz ze studiem BBDO Argentina stworzyła opakowanie kondomów, do otwarcia którego potrzebne są dwie osoby. Inicjatywa ma na celu promowanie szacunku w relacjach seksualnych i bezpiecznego seksu ze świadomą zgodą obu stron.
„Tulipan zawsze mówił o bezpiecznej przyjemności, ale w tej kampanii zrozumieliśmy, że musimy rozmawiać o najważniejszej rzeczy w każdej relacji seksualnej: przyjemność jest możliwa tylko wtedy, gdy oboje wyrazicie swoją zgodę” – podkreślił rzecznik agencji.
Załączony film prezentuje, jak otwiera się pudełko. Podczas gdy jedna osoba trzyma palce na dwóch górnych i dolnych zestawach okręgów, druga trzyma w dwóch bocznych zestawach. Naciśnięte razem otwierają opakowanie.
Junto a Tulipán lanzamos el Pack del Consentimiento, una edición especial que busca promover el respeto y el consentimiento en las relaciones sexuales. #PlacerConsentido
Gepostet von BBDO Argentina am Dienstag, 26. März 2019
Zobacz także

„Kobiety powinny cieszyć się seksem i zapewnić sobie jak najwięcej satysfakcji”. Nowa kampania #Vulvalution edukuje i uświadamia

„Lubię na masturbację mówić samomiłość”. Rozmowa z Kamilą Raczyńską-Chomyn, edukatorką seksualną

„Nie chodzi o to, żeby ośmiolatkowi pokazywać, jak zakłada się prezerwatywę”. O tym jak rozmawiać z dzieckiem o seksie, wyjaśniają edukatorki seksualne
Pierwsze suplementy od kobiet dla kobiet
Poznaj WIMINPodoba Ci się ten artykuł?
Tak
Nie
Powiązane tematy:
Polecamy

18.01.2021
Natalia Broniarczyk: Najczęstsze pytanie, jakie się pojawia, to: ‚czy jesteś pewna, że nie będziesz później żałować?’. Nie zadawajmy go

16.01.2021
Kim Cattrall: Bezsenność? To jakby trzytonowy goryl siedział mi na piersi

15.01.2021
Minął 13. miesiąc, od kiedy Julia nie opuściła domu. „Nie chcę ryzykować życiem”

13.01.2021