Jan Singer, dyrektor generalna, opuszcza Victoria’s Secret
![Modelki Victoria's Secret](https://www.hellozdrowie.pl/wp-content/uploads/2018/11/gettyimages-876640104-594x594.jpg)
się ten artykuł?
Jan Singer opuszcza Victoria’s Secret Lingerie. Jako dyrektor generalna nadzorowała nie tylko biznes bieliźniany, wart 4 miliardy dolarów, ale także linię odzieży sportowej marki Victoria Sport. Ocenia się, że powodem jest spadek akcji marki oraz nie reagowanie na zmiany w trendach bieliźnianych i potrzebach konsumentów. Obecne trendy przesuwają się w kierunku komfortu i naturalności, odchodząc od koronkowych majtek z kryształkami i obowiązkowym stanikiem push-up.
Jan Singer była z związana Victoria’s Secret przez nieco ponad dwa lata, dołączając do firmy we wrześniu 2016 roku. Jako dyrektor generalna nadzorowała przemysł bieliźniany, a także linię odzieży sportowej marki Victoria Sport. Była wcześniej dyrektorem generalnym Spanx i przez 10 lat pracowała na różnych stanowiskach w Nike.
![Jan Singer, dyrektor generalna, opuszcza Victoria’s Secret – zdjęcie numer 1](https://www.hellozdrowie.pl/wp-content/uploads/2018/11/3-1-850x559.jpg)
Zdjęcie: J. Lee/FilmMagic
Przypuszcza się, że odejście jest spowodowane malejącą sprzedażą oraz spadkiem akcji spółki L. Brands o 38 procent, która może być wynikiem niedostosowania się do potrzeb konsumentów. Victoria’s Secret nadal koncentruje się na seksownym wizerunku i efektownych pokazach, w których corocznie biorą udział najpopularniejsze modelki i celebrytki z całego świata.
![Jan Singer, dyrektor generalna, opuszcza Victoria’s Secret – zdjęcie numer 2](https://www.hellozdrowie.pl/wp-content/uploads/2018/11/1-4-850x567.jpg)
Zdjęcie: Timur Emek/FilmMagic
Victoria’s Secret nie nadąża za trendami?
Zauważono, że Victoria’s Secret nie nadąża za zmieniającymi się wymaganiami konsumentów, a w szczególności uwzględnieniem postaw kobiet i ich różnorodności. Dodatkowo, pojawienie się konkurencyjnych marek na rynku, które oferują bieliznę dla kobiet o różnych rozmiarach i preferencjach, spowodowało, że konsumenci nie podążali ślepo za kultem marki Victoria’s Secret. W ostatnich latach marka była coraz bardziej traciła – w tym roku akcje L Brands spadły o 38 procent.
W ubiegłym tygodniu główny dyrektor marketingu L-Brand, Ed Razek, spotkał się z powszechną krytyką za powiedzenie, że „nie ma zainteresowania” widzów modelkami plus-size lub modeli trans w corocznych pokazach Victoria’s Secret. W sierpniu 2017 r. Singer powiedziała, że Victoria’s Secret jest branżą modową, która chce zapewnić swoim klientkom „bycie seksi”, a majki stały się jej silnym biznesem, a nie narzędziem marketingowym.
![Jan Singer, dyrektor generalna, opuszcza Victoria’s Secret – zdjęcie numer 3](https://www.hellozdrowie.pl/wp-content/uploads/2018/11/2-1-850x671.jpg)
Zdjęcie: Dimitrios Kambouris/Getty Images
Współczesne kobiety są coraz bardziej odrzucane przez Victoria’s Secret. Marka słynęła z kolorowych biustonoszy typu push-up i koronkowych stringów wyszywanych kryształkami, a aktualny trend pokazuje, że coraz więcej kobiet szuka wygody i dopasowania.
Podoba Ci się ten artykuł?
Polecamy
![Dorota Świętoniowska, znana w sieci jako Szafiarka Dorka - Hello Zdrowie](https://www.hellozdrowie.pl/wp-content/uploads/2024/07/szafiarka_dorka_4-850x478.jpg)
Szafiarka Dorka: „Moda nie ma rozmiaru ani wieku. Mam 62 lata i noszę to, co jest modne”
![Malwina Łapińska, @nie.pelnosprytna - Hello Zdrowie](https://www.hellozdrowie.pl/wp-content/uploads/2024/07/malwina_lapinska-850x478.jpg)
„Nikt mi w dzieciństwie nie wytłumaczył, że dzieci śmieją się ze mnie, bo jestem chora” – mówi Malwina Łapińska
![Pamiątki z wakacji - Grecja /grafika: Design Center](https://www.hellozdrowie.pl/wp-content/uploads/2024/07/grafika-ilustracyjna-do-artykulu-5-850x425.png)
PAMIĄTKI Z WAKACJI: Herbata górska z gojnika, myjka z trukwy i łzy Chios
![Julia Folaron /fot. archiwum prywatne](https://www.hellozdrowie.pl/wp-content/uploads/2024/07/julia-folaron-850x425.jpg)