Przejdź do treści

Lepszy wskok w Nowy Rok

Lepszy wskok w Nowy Rok
Lepszy wskok w nowy rok/ fot. Katarzyna Milewska
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Urszula Dudziak o menopauzie: To jest dla kobiety najpiękniejszy okres
Urszula Dudziak o menopauzie: To jest dla kobiety najpiękniejszy okres, bo nie kojarzy się ze stresem
Niemal pół tysiąca złotych za przyjęcie szczepionki przeciwko COVID-19. Tak postanowił parlament w Wilnie
Hanna Lis o przemocy domowej
Hanna Lis o przemocy domowej: Mężczyzna, który nazwał cię ku*wą, popchnął o ścianę, uderzył, zrobi to kolejny raz. I kolejny
Kasia Dziurska
Kasia Dziurska: To mit, że przy SIBO nie można jeść węglowodanów. Jem je do każdego posiłku
Weź udział w ankiecie #SpisKobiet organizowanej przez WIMIN
Spis Kobiet – porozmawiajmy szczerze o naszych ciałach

Początek roku to dobry moment na zmiany. Ale prawda jest taka, że wcale nie lepszy niż każdy inny czas. Kolejny rok planujecie coś zmienić, ale gdy kończy się styczeń, gdzieś się to wszystko rozmywa? Przestańcie planować, po prostu działajcie!

2., 3. stycznia – strzelam w ciemno – sala na siłowni będzie pękać w szwach. Dla klubów fitness początek stycznia to złoty czas – najpełniejszy. Poświąteczne wyrzuty sumienia w komplecie z postanowieniami noworocznymi zawsze działają tak samo skutecznie i przyciągają tłumy nowych klientów. Niezmienne są też statystyki dotyczące topniejącej niczym śnieg frekwencji w lutym i marcu. Dobrą wiadomością jest jednak to, że rynek fitness w Polsce kwitnie, co oznacza, że coraz więcej osób ćwiczy bez względu na porę roku. Chce się ruszać, bo jest świadoma tego, co aktywność fizyczna za sobą niesie. A korzyści jest przecież mnóstwo.

Wciąż należycie do grupy tych osób, które do ćwiczeń podchodzą ze słomianym zapałem? Nie czekajcie na Nowy Rok, nowy miesiąc czy poniedziałek. To nie początek nowego okresu wytycza zmiany. Każdy dzień jest na to dobry, bo każdego dnia możecie wywrócić swoje życie do góry nogami. Nie potrzebujecie do tego niczego prócz działania. Bo najpierw trzeba zacząć – postawić pierwszy krok. Znaleźć w sobie siłę, by pójść naprzód i przecierać nowe, nieznane sobie szlaki. Cieszyć się z małych sukcesów i nie przejmować potknięciami.

Czy chcecie stawać się lepszymi ludźmi? Lepszymi przyjaciółmi, lepszymi pracownikami, rodzicami? Chcecie mieć więcej energii, wyglądać i czuć się lepiej, więcej się uśmiechać, cieszyć się świetnym zdrowiem i na dłużej zachować młody wygląd? Zacznijcie się ruszać. Od dziś. Nie wiecie, na co postawić? Poszukajcie aktywności, która będzie bliska waszemu sercu, która będzie sprawiała, że będzie wam się chciało wracać do treningów, która będzie was rozwijała i dodawała skrzydeł. Nie ćwiczcie za karę. Niech ruch będzie dla was nagrodą za całodzienny, ciężki i nerwowy dzień w pracy. Przecież nic nie rozładowuje napięcia lepiej niż sport. Zdobywajcie nowych przyjaciół i znajomych, którzy będą dodawać wam skrzydeł. Budujcie pewność siebie i wiarę w swoje możliwości. Przekraczajcie granice i uczcie się cierpliwości i systematyczności. Mam nadzieję, że któregoś dnia sport stanie się i waszą pasją, która zresztą ubiera człowieka najlepiej.

Tego wam życzę. Nie tylko w Nowym Roku.

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Trening outdoorowy – na ostatnie ciepłe dni!

Czujesz ból w okolicach kręgosłupa lędźwiowego? Spróbuj ćwiczeń na kanapie przy ulubionym serialu

Fitball – przykładowe ćwiczenia, wybór odpowiedniej piłki

5 ćwiczeń, które zredukują stres

Ćwiczenia na odstresowanie. Zobacz 5 ćwiczeń od trenerki fitness

Dance aerobik – jak ćwiczyć? Efekty u początkujących

Pole dance – trening siłowy. Co to jest? Jaki strój wybrać?

Slow jogging – w domu i na zewnątrz, efekty, buty, tempo

Aqua fitness – zalety zajęć w wodzie. Efekty aqua aerobiku

Kobieta

Lubisz skakać na skakance? Ulepsz swój trening. Sprawdź, jak osiągnąć najwięcej korzyści

Fat burning – sposób na spalenie tkanki tłuszczowej

Body pump – co to jest, ćwiczenia, efekty treningu

Stanik sportowy, czyli biust pod kontrolą. Jak wybrać najlepszy?

Mata do tańczenia – na co zwrócić uwagę przed zakupem?

Niby nuda a działa cuda. Pokochaj planki!

Maszyny czy wolne ciężary? Oto jest pytanie! Co lepiej wybrać na siłowni?

Pas neoprenowy – co to jest, działanie, jaki wybrać, opinie

joga yoga

Joga w hamaku. Ćwicz nad ziemią!

Kardio vs. interwały, czyli zdrowe i zdrowsze

Kobieta i mężczyzna ćwiczą

Ćwiczenia na kręgosłup dla każdego, czyli sposób na zdrowe plecy. Jak właściwie dobrać zestaw ćwiczeń?

Zaskocz swoje mięśnie! Zdradzamy, jak to zrobić

Synthol – co to za substancja, efekty, skutki uboczne

Ćwicząc więcej, możemy zyskać mniej – to udowodnione naukowo

Nordic walking – to nie jest sport (tylko) dla osób starszych!

Chcesz przyspieszyć trawienie? Oto najlepsze ćwiczenia na poprawę metabolizmu

Najpopularniejsze

Ćwiczenia na biust. 6 sposobów na ujędrnienie i podniesienie piersi

8 rzeczy, których organizm kobiety nie wybacza po 30-tce

Choroby mają zapach – wiedziałaś o tym?

Kobieta mindfulness

Mindfulness dla początkujących. Kasia Bem zdradza 5 prostych zasad uważności

Twój kręgosłup potrzebuje wsparcia? Oto kilka ćwiczeń, które go wzmocnią

4 sposoby na pozbycie się oponki z brzucha. I nie chodzi wcale o robienie brzuszków

kobieta na wydmach

„Odpuszczanie” jest dobre dla ambitnych i konsekwentnych kobiet – podpowiada nam psycholożka Anita Kruszewska

Kobieta popijająca winko

„Alkoholiczka, która pije wino albo piwo, twierdzi, że nie ma problemu”. Kobiecy alkoholizm

Ćwiczenia na rozciąganie barków

Rozciąganie stawów barkowych – te ćwiczenia na pewno ci się przydadzą

Kobieta trzyma psa na rękach

Stres. Jak sobie z nim radzić? Oto 14 pomysłów, jak poradzić sobie ze stresem

Po pracy nie masz już na nic siły? Oto 6 sposobów na odzyskanie energii wieczorem

Dzień się dopiero rozpoczął, a ciebie już ktoś wyprowadził z równowagi? Poznaj 5 kroków, które pozwolą zapanować nad emocjami

Gdy kobieta staje się przedmiotem, a gwałt wydaje się romantyczny

„365 dni”: gdy kobieta staje się przedmiotem, a gwałt wydaje się romantyczny

Smartfon a dolegliwości / istock

Smartfon a dolegliwości, które może wywołać. To nie tylko bezsenność

7 najgorszych typów butów dla twoich stóp. Jakie obuwie może być niebezpieczne?

Anja Rubik: nastolatki uczą się, że macica nie jest śmietnikiem na sprężynki