Przejdź do treści

Lepszy wskok w Nowy Rok

Lepszy wskok w Nowy Rok
Lepszy wskok w nowy rok/ fot. Katarzyna Milewska
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Ignoruj zagrożenia, pamiętaj o lansie, nadużywaj słońca…Sposobów na zepsuty urlop jest znacznie więcej!
Pies kontra upał. Jak pomóc zwierzakowi? Podpowiadamy!
6 związkowych pułapek. Często wpadamy w nie przez samych siebie
Stresujesz się? Poćwicz! Propozycje ćwiczeń
„Przestańmy pytać kobiet o to, czy są w ciąży. Często to po prostu wzdęcia” – apeluje ciałopozytywna instagramerka Danae Mercer

Początek roku to dobry moment na zmiany. Ale prawda jest taka, że wcale nie lepszy niż każdy inny czas. Kolejny rok planujecie coś zmienić, ale gdy kończy się styczeń, gdzieś się to wszystko rozmywa? Przestańcie planować, po prostu działajcie!

2., 3. stycznia – strzelam w ciemno – sala na siłowni będzie pękać w szwach. Dla klubów fitness początek stycznia to złoty czas – najpełniejszy. Poświąteczne wyrzuty sumienia w komplecie z postanowieniami noworocznymi zawsze działają tak samo skutecznie i przyciągają tłumy nowych klientów. Niezmienne są też statystyki dotyczące topniejącej niczym śnieg frekwencji w lutym i marcu. Dobrą wiadomością jest jednak to, że rynek fitness w Polsce kwitnie, co oznacza, że coraz więcej osób ćwiczy bez względu na porę roku. Chce się ruszać, bo jest świadoma tego, co aktywność fizyczna za sobą niesie. A korzyści jest przecież mnóstwo.

Wciąż należycie do grupy tych osób, które do ćwiczeń podchodzą ze słomianym zapałem? Nie czekajcie na Nowy Rok, nowy miesiąc czy poniedziałek. To nie początek nowego okresu wytycza zmiany. Każdy dzień jest na to dobry, bo każdego dnia możecie wywrócić swoje życie do góry nogami. Nie potrzebujecie do tego niczego prócz działania. Bo najpierw trzeba zacząć – postawić pierwszy krok. Znaleźć w sobie siłę, by pójść naprzód i przecierać nowe, nieznane sobie szlaki. Cieszyć się z małych sukcesów i nie przejmować potknięciami.

Czy chcecie stawać się lepszymi ludźmi? Lepszymi przyjaciółmi, lepszymi pracownikami, rodzicami? Chcecie mieć więcej energii, wyglądać i czuć się lepiej, więcej się uśmiechać, cieszyć się świetnym zdrowiem i na dłużej zachować młody wygląd? Zacznijcie się ruszać. Od dziś. Nie wiecie, na co postawić? Poszukajcie aktywności, która będzie bliska waszemu sercu, która będzie sprawiała, że będzie wam się chciało wracać do treningów, która będzie was rozwijała i dodawała skrzydeł. Nie ćwiczcie za karę. Niech ruch będzie dla was nagrodą za całodzienny, ciężki i nerwowy dzień w pracy. Przecież nic nie rozładowuje napięcia lepiej niż sport. Zdobywajcie nowych przyjaciół i znajomych, którzy będą dodawać wam skrzydeł. Budujcie pewność siebie i wiarę w swoje możliwości. Przekraczajcie granice i uczcie się cierpliwości i systematyczności. Mam nadzieję, że któregoś dnia sport stanie się i waszą pasją, która zresztą ubiera człowieka najlepiej.

Tego wam życzę. Nie tylko w Nowym Roku.

W przestrzeni zakupowej HelloZdrowie znajdziesz produkty polecane przez naszą redakcję:

PROMOCJA
Zdrowie umysłu
Less Stress from Plants 60 kaps. wegański
60,00 zł 90,00 zł

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Stanie na rękach – krok po kroku

Stanie na rękach – krok po kroku. Z naszym poradnikiem będzie to prostsze niż myślisz!

Ciężko ustać ci w tej pozycji? Naukowcy mówią, o czym może to świadczyć

Ciężko ustać ci w tej pozycji? Naukowcy mówią, o czym może to świadczyć

Chwila relaksu dla szyi. Wystarczy 10 minut, by poczuć się lepiej

kobieta ćwiczy pompki

Jak robić pompki? Jak na pewno ich nie robić? No i co dają pompki?

Ćwiczenia na haluksy – jakie wykonywać zapobiegawczo i po operacji?

Delikatne i rozluźniające. Wypróbuj ćwiczenia na lepszy sen

Ćwiczenia na łokieć tenisisty – domowe sposoby profilaktyki

Ćwiczenia na kaptury, dzięki którym zachowasz kobiecą sylwetkę

100 pompek – wyzwanie zwiększające siłę rąk. Plan, efekty. Czy na pewno robisz je dobrze?

Ćwiczenia na ręce – wzmacniające i wyszczuplające. Jak zapobiec drętwieniu rąk?

Aktywność fizyczna - kiedy warto ćwiczyć? / unsplash

Dlaczego kobiety powinny ćwiczyć rano, a mężczyźni wieczorem? Badacze poznali odpowiedź na to pytanie

Czy jazda na rowerze odchudza? Poznaj całą prawdę!

Arnoldki – skuteczne ćwiczenie na piękne barki

Ćwiczenia dla dzieci w domu – najlepsze zabawy ruchowe

Kobieta biegnie z psem

Co zrobić, aby bieganie z psem było jeszcze przyjemniejsze dla obu stron? Oto kilka cennych rad

6 ćwiczeń na płaski brzuch na siłowni. Jaka dieta wzmocni efekt?

Buty do ćwiczeń – jakie do fitnessu, a jakie na siłownię?

Ćwiczenia na smukłe uda – trening w domu i na siłowni

Jak zbudować brazylijskie pośladki? Te ćwiczenia wykonasz w swoim domu

Bieg bokserski – ćwiczenie, które rzeźbi ciało i spala tłuszcz

Wystarczą dobre chęci i trochę czasu. Stretching jest dla wszystkich!

Kobieta ćwiczy

Oto 7 ćwiczeń, za które twój kręgosłup ci podziękuje. Wystarczy niewiele, by poczuć znaczną różnicę

Kobieta ćwiczy

Ćwiczenia na poprawę mobilności barków oraz odciążenie kręgosłupa w części lędźwiowej. Spróbuj!

Trening z gumą fitness – warto!

Trening z gumą fitness – warto! Wypróbuj te zestawy ćwiczeń

Najpopularniejsze

Ćwiczenia na biust

Ćwiczenia na biust. 6 sposobów na jędrne piersi

Kobieta wąchająca kwiat

Choroby mają zapach – wiedziałaś o tym?

Kobieta w stroju fitness

Oponka na brzuchu. Jak zredukować ten problem?

Intymne dolegliwości rowerzystek. Sprawdź, jak zadbać o siebie w trakcie rowerowych wojaży

Jak dbać o nogi w podróży?

kobieta na wydmach

„Odpuszczanie” jest dobre dla ambitnych i konsekwentnych kobiet – podpowiada nam psycholożka Anita Kruszewska

Kobieta ćwiczy

Twój kręgosłup potrzebuje wsparcia? Oto kilka ćwiczeń, które go wzmocnią

Fit Matka Wariatka / Facebook

Agresja i fałszywa troska na profilu „Fit Matki Wariatki”. Przyszedł czas na pato-fitness. Hello Zdrowie mówi temu nie!

Kasia Bigos trenerka

Ćwiczenia z hantlami – wypracuj smukłe ramiona

Ćwiczenia na rozciąganie barków

Rozciąganie stawów barkowych – te ćwiczenia na pewno ci się przydadzą

7 najgorszych typów butów dla twoich stóp. Jakie obuwie może być niebezpieczne?

Kobieta popijająca winko

„Alkoholiczka, która pije wino albo piwo, twierdzi, że nie ma problemu”. Kobiecy alkoholizm

Smartfon a dolegliwości / istock

Smartfon a dolegliwości, które może wywołać. To nie tylko bezsenność

Kobieta ćwiczy

Dzień się dopiero rozpoczął, a ciebie już ktoś wyprowadził z równowagi? Poznaj 5 kroków, które pozwolą zapanować nad emocjami

brzuszki na piłce

Sposób na bolące lędźwie. Jak sobie ulżyć?

Średnia długość życia / rawpixel

Długość życia na świecie. 10 krajów, w których żyje się najdłużej

×