Przejdź do treści

Który Bond Cię kręci?

Który Bond Cię kręci?
Boski Daniel nawet w garniturze wygląda ok. Zdjęcie: mat. prasowe
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Magdalena Lamparska: Wstydziłam się tego, jak wyglądam. Wchodziłam na plan i słyszałam: znowu utyła
Niby nuda a działa cuda. Pokochaj planki!
„Dajemy wbijać się w kompleksy i niskie poczucie własnej wartości przez osoby obce, zamiast spojrzeć w lustro i powiedzieć głośno: jestem piękna!” – mówi dr n. med. Katarzyna Skórzewska
Zioła w domu – jakie i jak uprawiać na parapecie lub balkonie
II piknik kampanii #pomacajsie – Zdrowie w Twoich Rękach już 12 czerwca w Warszawie na Polach Mokotowskich!

Dla mnie Daniel Craig jest ok.

Dlaczego? To proste – bo ma najfajniejszą klatę. Jego poprzednicy to trochę wymoczki jak na agenta po intensywnym treningu, który musi sobie radzić z całym złem tego świata i robić rzeczy, o których inni mogą tylko marzyć. Ale może po prostu poprzednicy byli leniwi? Bo trening najnowszego Bonda to nie przelewki, a w dodatku łączy się z całkiem ostrą dietą (oczywiście jak na mężczyznę, dla kobiet taka dieta to pikuś). Trzy posiłki dziennie, dwie przekąski. Żadnych prostych cukrów po 14.00, żadnych węglowodanów po 17.00. Do tego shake proteinowy (najlepiej po treningu, bo jest dobrym budulcem dla mięśni). Przepisy na takie shake’i podam na końcu.

Zacznijmy więc od diety

śniadanie:

dwa jajka gotowane w koszulkach (albo po prostu na twardo), dwa pełnoziarniste tosty

przekąska:

shake lub owoce i np. orzechy

obiad:

ryba lub chude mięso (gotowane, grillowane) plus pieczony ziemniak albo garstka ryżu (garstka po ugotowaniu!)

przekąska:

shake lub jogurt i orzechy

kolacja:

mięso lub ryba (gotowane, grillowane) plus zielone warzywa – sałata, szpinak, brokuły

W tygodniu – zero alkoholu, ale w weekendy Daniel pozwala sobie na odrobinę szaleństwa. Zarówno jeśli chodzi o drinki, jak i jedzenie. Nie dajmy się zwariować! Nieszczęśliwy i wygłodzony na pewno nie prezentowałby się dobrze jako sybaryta Bond na ekranie.

Ok, mamy dietę. Banalna, prawda? A jak pięknie odsłania mięśnie, o tak:

Daniel aka James Bond. Zdjęcia: mat. prasowe

Treningi

Trzy, cztery razy w tygodniu, oparte o ćwiczenia circuit. Co to takiego? To tzw. trening obwodowy, połączenie ćwiczeń cardio i siłowych. Najczęściej wykonywane w seriach, naprzemiennie, w dość szybkim tempie, z bardzo krótkimi przerwami pomiędzy ćwiczeniami. Na zwykłym fitnessie na ogół polega to na tym, że ćwiczenia na stepie (lub np. na skakance) przeplatają się z pompkami, machaniem hantlami i sztangą, sqatami. W przypadku Daniela były to rozmaite ćwiczenia ze sztangą (podrzuty, wyciskanie, martwy ciąg), hantlami, podciąganie na drążku, pompki – znakomite na wszystko, pompki odwrotne – w oparciu o krzesło czy o step właśnie, squaty. 15 powtórzeń każdego ćwiczenia, 4 duże serie. 6 bardzo intensywnych tygodni. Krótko? Bo Daniel nie jest jakimś tam słabiakiem, ćwiczy codziennie, żeby być w formie, chodziło tylko o wyraźniejsze zarysowanie mięśni, które już ma. Do tego oczywiście bieganie, pływanie, rower, trochę walki. Po co? Bo najładniejsze mięśnie to te, które tworzą się pod wpływem ruchu, a nie samego tylko wyciskania na siłowni. Efekty będziemy mogli podziwiać już 26 października, kiedy do polskich kina zawita „Skyfall”.

Koktajle (wszystkie składniki dokładnie zmiksować)

Koktajl 1 (standardowy, lekki koktajl do picia między posiłkami).

– Mleko 0,5% (pół szklanki)
– Mleko sojowe w proszku (2 łyżki)
– Jajo kurze (białko) – najbardziej wartościowe białko dla człowieka
– Miód (1 łyżka)
– Jogurt naturalny 3% (pół szklanki)

Koktajl 2 (idealny po treningu)

– Mleko 0,5% (pół szklanki) – baza koktajlu
– Jagody (pół szklanki – mogą być mrożone). Jagody można zastąpić ananasem.
– Banan (1 sztuka) – jeden z najbardziej energetycznych owoców.
– Miód (1 łyżka) – energia w czystej postaci.

Koktajl 3 (bananowo-truskawkowy, idealny po treningu)

– 1 szklanka chudego waniliowego jogurtu
– 1/4 szklanki chudego mleka
– 1/2 szklanki świeżych lub mrożonych truskawek
– 1/2 dojrzałego banana
– 1/2 szklanki pokruszonego lodu.

Koktajl 4 (lekki koktajl owocowy, idealny do picia między posiłkami)

– 250 ml maślanki
– 100 g mrożonych owoców
– 1 łyżeczka stołowa miodu

Koktajl 5 (dwie porcje, może zastąpić pełnowartościowy posiłek, nadaje się po treningu)

– 1 banan lub jabłko
– 250 g mleka
– 200 g jogurtu naturalnego
– 60 g ryżu (odmierzyć przed ugotowaniem)
– 1 łyżeczka miodu (15 g)
– 2 łyżki płatków owsianych (30 g)
– 2 łyżki mleka w proszku lub zagęszczonego (30 g)

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Maszyny czy wolne ciężary? Oto jest pytanie! Co lepiej wybrać na siłowni?

Kardio vs. interwały, czyli zdrowe i zdrowsze

Zaskocz swoje mięśnie! Zdradzamy, jak to zrobić

Planujecie zakup rolek? Oto kilka ważnych informacji, które mogą wam się przydać

Czy 5 minut treningu dziennie wystarczy? Odpowiada Kasia Bigos

Ćwiczenia na pośladki. Dodaj obciążenie, poczujesz różnicę

Wiecznie jesteś głodna? Sprawdź, jak łatwo sobie z tym poradzić

Zestresowana? Spróbuj tych ćwiczeń. Pomogą ci się wyluzować

Joanna Jaworska

Joanna Jaworska: nie powinniśmy zmuszać się do aktywności fizycznej. To rodzaj autoagresji [WIDEO]

Kobieta rozwija matę do ćwiczeń

Poranny trening – dlaczego warto wstać?

Joanna Jaworska

Jak nie stracić motywacji chwilę po Nowym Roku? Podpowiada Joanna Jaworska [WIDEO]

Joanna Jaworska

Joanna Jaworska: czasem lepiej zjeść ciastko, na które mamy ochotę, i spuścić napięcie [WIDEO]

Joanna Jaworska

„Nie bodźcuj się ideałami”. Trenerka Personalna Joanna Jaworska tłumaczy, dlaczego to zawsze zły pomysł [WIDEO]

Joanna Jaworska

„Jesteś zwycięzcą”, „Bądź lepszą wersją siebie”? Trenerka Personalna Joanna Jaworska mówi, dlaczego teksty motywacyjne nie działają [WIDEO]

Cubii – trenowanie przy biurku. Czy warto ćwiczyć z Cubii?

Trening obwodowy – na czym polega i dlaczego jest skuteczny?

Ćwicz na plaży! Sprawdź, jaki trening proponuje Kasia Bigos

Treningowe mity dotyczące odchudzania

Wieczorne treningi górą! To idealna opcja dla tych, którzy nie są w stanie zerwać się rano z łóżka

CrossFit - co to jest? Jak zacząć ćwiczyć CrossFit?

Crossfit – co to, ćwiczenia, efekty. Dla kogo jest crossfit?

Pompek nigdy dość! Poznaj różne warianty tego ćwiczenia

Rozgrzewka przed bieganiem i treningiem. Jak się rozgrzać?

Rozgrzewka przed bieganiem i treningiem. Jak się rozgrzać?

Brak efektów ćwiczeń? Postaw na zróżnicowanie treningu

Zróżnicowanie treningu – zmiany, gdy brakuje efektów ćwiczeń

taekwondo

„Taekwondo jest sztuką, więc musi być piękne”. Zasady, układy i stopnie taekwondo

Najpopularniejsze

Ćwiczenia na biust. 6 sposobów na ujędrnienie i podniesienie piersi

Choroby mają zapach – wiedziałaś o tym?

Kobieta trzyma psa na rękach

Stres. Jak sobie z nim radzić? Oto 14 pomysłów, jak poradzić sobie ze stresem

Kobieta mindfulness

Mindfulness dla początkujących. Kasia Bem zdradza 5 prostych zasad uważności

4 sposoby na pozbycie się oponki z brzucha. I nie chodzi wcale o robienie brzuszków

Twój kręgosłup potrzebuje wsparcia? Oto kilka ćwiczeń, które go wzmocnią

Ćwiczenia na rozciąganie barków

Rozciąganie stawów barkowych – te ćwiczenia na pewno ci się przydadzą

kobieta na wydmach

„Odpuszczanie” jest dobre dla ambitnych i konsekwentnych kobiet – podpowiada nam psycholożka Anita Kruszewska

Kobieta popijająca winko

„Alkoholiczka, która pije wino albo piwo, twierdzi, że nie ma problemu”. Kobiecy alkoholizm

Dzień się dopiero rozpoczął, a ciebie już ktoś wyprowadził z równowagi? Poznaj 5 kroków, które pozwolą zapanować nad emocjami

kobieta rower

Intymne dolegliwości rowerzystek. Sprawdź, jak zadbać o siebie w trakcie rowerowych wojaży

Oto 7 ćwiczeń, za które twój kręgosłup ci podziękuje. Wystarczy niewiele, by poczuć znaczną różnicę

7 najgorszych typów butów dla twoich stóp. Jakie obuwie może być niebezpieczne?

Anja Rubik: nastolatki uczą się, że macica nie jest śmietnikiem na sprężynki

Stanie na rękach – krok po kroku

Stanie na rękach – krok po kroku

Fit Matka Wariatka / Facebook

Agresja i fałszywa troska na profilu „Fit Matki Wariatki”. Przyszedł czas na pato-fitness. Hello Zdrowie mówi temu nie!