Przejdź do treści

Kobieta guma

Kobieta guma
Ćwiczenia z bosu i gumą fitness/ fot. Katarzyna Milewska
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Dorota Szelągowska o braku samoakceptacji i kompleksach
Dorota Szelągowska szczerze o kompleksach. „W swoich oczach byłam gruba. Ohydne tłuste ramiona, brzuch, uda”
Objawy odstawienia alkoholu. Jakie są korzyści z niepicia alkoholu?
8 rzeczy, których organizm kobiety nie wybacza po 30-tce
Billie Eilish: straciłam fanów, bo ludzie boją się dużych piersi
Billie Eilish straciła fanów po tym, jak zmieniła wizerunek. „Ludzie boją się dużych cycków”
Festiwal filmowy tylko dla zaszczepionych
Polski festiwal filmowy tylko dla zaszczepionych. „Pragniemy zapewnić naszym uczestnikom bezpieczną i komfortową atmosferę”

Aby cieszyć się efektami treningu i móc podnosić poprzeczkę, musisz stale zaskakiwać ciało nowymi bodźcami treningowymi. Powtarzanie wciąż tych samych zestawów ćwiczeń działa na krótką metę. Chyba że wezwiesz posiłki. Co powiesz na bosu i gumę fitness?

Bosu – sprzęt doskonały. Odpowiednio wykorzystany może służyć zarówno spalaniu tkanki tłuszczowej, jak i wzmocnieniu mięśni głębokich. Możesz ćwiczyć na obu stronach, wykonując ćwiczenia w dowolnych pozycjach. Z kolei taśmy, tubingi i gumy fitness to wspaniałe urozmaicenie i pomoc podczas treningu. Czasem może zastąpić sztangę i hantle, bo ćwiczysz z nią oporowo. Guma do ćwiczeń pozwala poprawić siłę, szybkość i elastyczność różnych partii mięśni. Ich niewątpliwą zaletą jest możliwość zastosowania odpowiedniej gumy przy ćwiczeniach praktycznie wszystkich części ciała. Jedno jest pewne – połączenie ich może przynieść spektakularne efekty.

Wiosłowanie na bosu

Stań na wypukłej części bosu w połowie długości gumy i ustaw stopy na szerokość bioder. Złap końce gumy i ją skrzyżuj. Przenieś biodra do tyłu, jak do pozycji półprzysiadu, pochyl ciało do przodu i wyprostuj plecy. Zacznij przyciągać do korpusu wyprostowane ramiona, zwracając uwagę, by łokcie prowadzić blisko ciała. Ćwiczenie wykonuj 20 sekund (lub zrób 10-15 powtórzeń).

Wykrok z wyciskaniem

Ustaw się tyłem do bosu. Jedną nogą stań na gumie, drugą postaw na bosu. Złap gumę prawą ręką i pilnuj, by łokieć znalazł się blisko tułowia. Ustaw ciało w pozycji do wykroku. Wykonaj wykrok, pilnując, by podczas ćwiczenia nogi uginały się w kolanie pod kątem 90 stopni. Unosząc się, wyprostuj prawą rękę i wypchnij ją w górę nad głowę. Wykonuj wykrok z wyciskaniem przez 20 sekund (lub jeśli wolisz, wykonaj 1-15 powtórzeń), a następnie zmień stronę.

Rozpiętki z gumą

Stań jedną nogą na wypukłą część bosu (druga jest uniesiona w górę). Złap gumę za oba końce. Następnie przenieś ciężar ciała na prawą nogę, robiąc wypad w bok (druga noga zostaje na bosu) i rozciągnij maksymalnie gumę. Powtórz ruch w drugą stronę. Ćwiczenie wykonuj 20 sekund (lub zrób 10-15 powtórzeń na każdą stronę).

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Czujesz ból w okolicach kręgosłupa lędźwiowego? Spróbuj ćwiczeń na kanapie przy ulubionym serialu

Fitball – przykładowe ćwiczenia, wybór odpowiedniej piłki

5 ćwiczeń, które zredukują stres

Ćwiczenia na odstresowanie. Zobacz 5 ćwiczeń od trenerki fitness

Dance aerobik – jak ćwiczyć? Efekty u początkujących

Pole dance – trening siłowy. Co to jest? Jaki strój wybrać?

Slow jogging – w domu i na zewnątrz, efekty, buty, tempo

Aqua fitness – zalety zajęć w wodzie. Efekty aqua aerobiku

Kobieta

Lubisz skakać na skakance? Ulepsz swój trening. Sprawdź, jak osiągnąć najwięcej korzyści

Fat burning – sposób na spalenie tkanki tłuszczowej

Body pump – co to jest, ćwiczenia, efekty treningu

Stanik sportowy, czyli biust pod kontrolą. Jak wybrać najlepszy?

Mata do tańczenia – na co zwrócić uwagę przed zakupem?

Niby nuda a działa cuda. Pokochaj planki!

Maszyny czy wolne ciężary? Oto jest pytanie! Co lepiej wybrać na siłowni?

Pas neoprenowy – co to jest, działanie, jaki wybrać, opinie

joga yoga

Joga w hamaku. Ćwicz nad ziemią!

Kardio vs. interwały, czyli zdrowe i zdrowsze

Kobieta i mężczyzna ćwiczą

Ćwiczenia na kręgosłup dla każdego, czyli sposób na zdrowe plecy. Jak właściwie dobrać zestaw ćwiczeń?

Zaskocz swoje mięśnie! Zdradzamy, jak to zrobić

Synthol – co to za substancja, efekty, skutki uboczne

Ćwicząc więcej, możemy zyskać mniej – to udowodnione naukowo

Nordic walking – to nie jest sport (tylko) dla osób starszych!

Chcesz przyspieszyć trawienie? Oto najlepsze ćwiczenia na poprawę metabolizmu

Trening a zdrowie / istock

Ćwiczenia na receptę. Można wyleczyć się dzięki sportowi?

Najpopularniejsze

Ćwiczenia na biust. 6 sposobów na ujędrnienie i podniesienie piersi

Choroby mają zapach – wiedziałaś o tym?

Kobieta mindfulness

Mindfulness dla początkujących. Kasia Bem zdradza 5 prostych zasad uważności

Twój kręgosłup potrzebuje wsparcia? Oto kilka ćwiczeń, które go wzmocnią

4 sposoby na pozbycie się oponki z brzucha. I nie chodzi wcale o robienie brzuszków

Kobieta popijająca winko

„Alkoholiczka, która pije wino albo piwo, twierdzi, że nie ma problemu”. Kobiecy alkoholizm

Kobieta trzyma psa na rękach

Stres. Jak sobie z nim radzić? Oto 14 pomysłów, jak poradzić sobie ze stresem

kobieta na wydmach

„Odpuszczanie” jest dobre dla ambitnych i konsekwentnych kobiet – podpowiada nam psycholożka Anita Kruszewska

Ćwiczenia na rozciąganie barków

Rozciąganie stawów barkowych – te ćwiczenia na pewno ci się przydadzą

Intymne dolegliwości rowerzystek. Sprawdź, jak zadbać o siebie w trakcie rowerowych wojaży

Fit Matka Wariatka / Facebook

Agresja i fałszywa troska na profilu „Fit Matki Wariatki”. Przyszedł czas na pato-fitness. Hello Zdrowie mówi temu nie!

Dzień się dopiero rozpoczął, a ciebie już ktoś wyprowadził z równowagi? Poznaj 5 kroków, które pozwolą zapanować nad emocjami

Po pracy nie masz już na nic siły? Oto 6 sposobów na odzyskanie energii wieczorem

Gdy kobieta staje się przedmiotem, a gwałt wydaje się romantyczny

„365 dni”: gdy kobieta staje się przedmiotem, a gwałt wydaje się romantyczny

7 najgorszych typów butów dla twoich stóp. Jakie obuwie może być niebezpieczne?

Anja Rubik: nastolatki uczą się, że macica nie jest śmietnikiem na sprężynki