Przejdź do treści

Kelly Rowland. Ćwiczy z brzuchem

Kelly Rowland. Ćwiczy z brzuchem
Brzuch Kelly nie przeszkadza. Na razie. Zdjęcie: Instagram
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Matka z córką rzucają confetti
Nie namawiaj córki do bycia bardziej śmiałą. „Próba zmieniania temperamentu na siłę może być szkodliwa”
męska grypa
„Męska grypa” to nie wymysł. Winny jest prawdopodobnie testosteron
szczepienie przeciw koronawirusowi
Coraz więcej Polaków chce się zaszczepić przeciwko COVID-19 – wskazuje najnowszy sondaż
Mikołaj Foks
Jak wychować pewne siebie dziewczynki? Radzi Mikołaj Foks [WIDEO]
8 mitów na temat medytacji według Kasi Bem. Sprawdź, czy któryś z nich cię zaskoczy
8 mitów na temat medytacji według Kasi Bem. Sprawdź, czy któryś z nich cię zaskoczy

„Co ona robi? Zwariowała! Czy ona chce zrobić krzywdę swojemu dziecku?” Każda kobieta w ciąży, która chce sobie poćwiczyć, musi zmierzyć się z publicznym ostracyzmem. Kelly Rowland też.

Kobiety w ciąży to zawsze jest dobry temat. Bo właściwie powinny zniknąć. Albo ewentualnie się kolebać z nogi na nogę po chodnikach. Najlepiej mocno z boku, żeby nie przeszkadzały. W komunikacji miejskiej są niepożądane, bo trzeba im ustępować miejsca, to samo w kolejce do kasy w piątek wieczorem w Tesco. Kobiety w ciąży powinny o siebie dbać, dobrze się odżywiać, w wolnych chwilach dostojnie spacerować, na potęgę brać zwolnienia, żeby można było na nie narzekać. Tak, jest parę rzeczy, które mogą robić. Ale ćwiczyć? „To na pewno nie jest dobre dla dziecka”. „Zmęczą się, zasapią.” „Nie dbają o siebie”. „Poronią.”

Złote myśli na temat kobiet w ciąży odżywają co jakiś czas, najczęściej wtedy, kiedy któraś słynna „ciężarówka” próbuje nie poddawać się zbiorowej histerii. Paula Radcliffe i Beata Sadowska – biegały w ciąży. Reese Witherspoon grała w tenisa. Anna Rączkowska, tak, ta sama właśnie, chodziła na fitness i jeździła na nartach. Gisele Bundchen ćwiczyła jogę, Le Ann Ellison nie potrafiła zrezygnować z crossfitu. Każda spotykała się z krytyką. Bez względu na to, jakie to były ćwiczenia. I bez względu na to, że, jak przypuszczam, każda robiła to będąc pod opieką lekarza, który na pewno wiedział, w jakim jest stanie i najlepiej potrafił doradzić, czy to bezpieczne, czy nie. Ale wiecie co? Te, co nie ćwiczyły, na pewno też spotkały się z krytyką. Jedna – bo za dużo przytyła. Druga – bo nie chciała przytyć wcale. Trzecia – bo szalała za ciastkami, a czwarta? Bo wprowadziłą w ciąży bardzo zdrową dietę.

Kelly Rowland zawsze należała do gwiazd obsesyjnie skupionych na swoim sześciopaku. Teraz sześciopak przez chwilę nie ma już szans, ale Kelly próbuje się nie poddać. „Nie chcę się roztyć”, napisała na swoim Instagramie, gdzie wrzuciła ostatnio zdjęcia z zajęć fitnessu. Nie chce wypaść z formy. Nie chce oklapnąć. Nie chce źle się czuć (bo jeśli ktoś, kto dużo ćwiczy nagle ćwiczyć przestanie, to na pewno nie będzie to dla niego dobre). Pozwólmy jej. I zaufajmy. Na pewno nie chce zrobic krzywdy swojemu dziecku i na pewno jest pod najlepszą możliwą opieką.

 

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Kobieta ćwiczy

Joga wydaje ci się nudna? Sprawdź zatem, co może dać ci Ashtanga

Kobieta rozwija matę do ćwiczeń

Poranny trening – dlaczego warto wstać?

bieganie

Pierogi kontra biegi

sprzątanie

5 sposobów, jak być fit bez wychodzenia z domu

Kobieta ćwiczy

Potrzebujesz zastrzyku energii o poranku? Sprawdź, co może zdziałać rozciąganie

Poranny trening. Doładuj się energią na cały dzień!

Mobilność – postaw dobre fundamenty! Jakie błędy w treningu źle na nią wpływają?

Kobieta ćwiczy

Twoje biodra są zbyt mało elastyczne? Oto zestaw ćwiczeń, które pomogą je rozruszać

Stres działa jak śmieciowe jedzenie. Dlaczego tak się dzieje?

brzuszki na piłce

Sposób na bolące lędźwie. Jak sobie ulżyć?

Kobieta ćwiczy na macie

Pracujesz zdalnie? Nie zapomnij o ćwiczeniach na barki i ramiona!

Przysiady bułgarskie – ćwiczenie na zgrabne uda i pośladki/Pexels

Przysiady bułgarskie – ćwiczenie na zgrabne uda i pośladki

Dziewczyna ćwicząca pilates

„Pilates wpływa na funkcjonowanie całego ciała, naprawia je, zarówno w takim wymiarze zewnętrznym widocznym, jak i wewnętrznym” – mówi Alicja Rukowicz, trenerka pilatesu terapeutycznego

Kobieta robi szpagat

Jak zrobić szpagat? Ćwiczenia rozciągające do szpagatu

Przygotowanie do nart - ćwiczenia. Bądź gotowy do jazdy

Przygotowanie do nart – ćwiczenia. Bądź gotowy do jazdy

Treningowe mity dotyczące odchudzania

Jumping fitness a mięśnie dna miednicy. Fizjoterapeutka ostrzega

YouTuberka Natalia Szymaniec z duetu „Szparagi” schudła 35 kg. Teraz apeluje: taka dieta wymaga opieki lekarza

Kobieta ćwiczy na macie

Ćwiczenia na brzuch po ciąży i podczas ciąży

Ćwiczenia na plecy na siłowni, w domu – jak rozciągnąć plecy?

Bolące mięśnie - co robić?

Ból mięśni – przyczyny, zapobieganie, leczenie i dieta

Hantle - jak ćwiczyć z hantlami w domu?

Hantle – ćwiczenia z hantlami w domu. Jakie hantle kupić?

Trening ABS na brzuch – ćwiczenia z hantlami, efekty

Trening na świeżym powietrzu

Kiedy trenować: rano czy wieczorem? Na czczo czy po posiłku?

Najpopularniejsze

Choroby mają zapach – wiedziałaś o tym?

Ćwiczenia na biust. 6 sposobów na ujędrnienie i podniesienie piersi

Twój kręgosłup potrzebuje wsparcia? Oto kilka ćwiczeń, które go wzmocnią

smutna kobieta pakująca prezenty świąteczne

Nie lubisz świąt? Nie martw się, to… normalne

Jak pozbyć się oponki z brzucha

4 sposoby na pozbycie się oponki z brzucha. I nie chodzi wcale o robienie brzuszków

10 niezdrowych wieczornych nawyków

Ubrania, które nas trują. Sprawdź, dlaczego mogą być niebezpieczne

Stanie na rękach – krok po kroku

Stanie na rękach – krok po kroku

kobieta na wydmach

„Odpuszczanie” jest dobre dla ambitnych i konsekwentnych kobiet – podpowiada nam psycholożka Anita Kruszewska

Zimno jest zdrowe! Nie wierzysz? Oto 5 pożytków z niskich temperatur

Smartfon a dolegliwości / istock

Smartfon a dolegliwości, które może wywołać. To nie tylko bezsenność

Fit Matka Wariatka / Facebook

Agresja i fałszywa troska na profilu „Fit Matki Wariatki”. Przyszedł czas na pato-fitness. Hello Zdrowie mówi temu nie!

Jak oddychać? Proste ćwiczenie czyni cuda

Jak oddychać? Kasia Bem przedstawia proste ćwiczenie, które czyni cuda

poranne wstawanie

7 rzeczy, które ułatwią poranne wstawanie

Jak poprawić krążenie w nogach? Ćwiczenia, które warto wykonywać

Odczuwasz lęk i niepokój, choć nic złego się nie dzieje? Sprawdź, co może ci dolegać