Przejdź do treści

Gwyneth Paltrow trenuje z Tracy Anderson

Gwyneth Paltrow trenuje z Tracy Anderson
Zdjęcie: East News
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Kobieta
Marianna Gierszewska o zakończeniu relacji: Urwać można metkę, nie relację
Czujesz ból w okolicach kręgosłupa lędźwiowego? Spróbuj ćwiczeń na kanapie przy ulubionym serialu
„Jak łączy pan karierę z wychowywaniem dzieci?”. Ania Kęska bierze pod lupę pytania, których mężczyźni nigdy nie usłyszą, a kobiety są nimi bombardowane
„Jak łączy pan karierę z wychowywaniem dzieci?”. Ania Kęska bierze pod lupę pytania, których mężczyźni nigdy nie usłyszą, a kobiety są nimi bombardowane
Dziecko
Wirtualna rzeczywistość pomaga chorym spełniać marzenia. Film Piotra Łoja podbija internet
Ericka Hart pokazała na wybiegu blizny po mastektomii. Prawdziwa rewolucja na tygodniu mody w Nowym Jorku

Guru fitnessu Tracy Anderson twierdzi, że dokładnie w tym się specjalizuje, a to dlatego, że sama miała problemy z wagą po urodzeniu pierwszego dziecka. Dla Jennifer Lopez opracowała 90 minutowe, taneczne ćwiczenia cardio, które ta, po urodzeniu bliźniaków, musiała wykonywać przynajmniej 5 razy w tygodniu. Oczywiście w połączeniu z dietą. Jennifer przytyła w ciąży 25 kilogramów, do pełnej formy wróciła w kilka miesięcy po porodzie.

Tracy doskonale zdaje sobie sprawę z ludzkich marzeń o pokonaniu czasu i dokładnie to oferuje. Twierdzi, że jej trening pozwoli wszystkim przynajmniej do setki (tak tak, do setki!) cieszyć się sprawnym, umięśnionym ciałem. „Żegnajcie obwisłe pośladki czy ramiona. Dzięki moim ćwiczeniom możecie zatrzymać czas”, śmieje się w wywiadach. Madonna jej uwierzyła, nie może się z Tracy rozstać, najchętniej zabrałaby ją ze sobą wszędzie, gdzie się wybiera, w każdą trasę koncertową czy na wakacje. Do Polski jednak Tracy nie przyjechała, bo niedawno urodziła dziecko. I musi się skupić na doprowadzeniu własnego ciała do formy sprzed ciąży. Bo inaczej kto jej uwierzy?

10 rad Tracy Anderson

  • Ćwicz godzinę dziennie przez sześć dni w tygodniu. Przez 30 minut wykonuj ćwiczenia wspomagające układ krążenia (taniec, jogging, aerobik), a przez kolejne 30 minut ćwiczenia rozwijające mięśnie (z ciężarkami i rozciąganie). W ten sposób ćwicz przez sześć dni w tygodniu. Do końca życia.
  • Wystrzegaj się siłowni: obciążenia są tam zbyt duże. Zbyt intensywne ćwiczenia niepotrzebnie uwydatniają mięśnie. Lepiej chyba wyglądać jak tancerka, niż kulturystka? Po ćwiczeniach na siłowni szyja niebezpiecznie się skraca…
  • Jeśli chcesz mieć ciało tancerki, po prostu tańcz. Aerobik też jest świetny. Ludziom się wydaje, że trzeba być tancerzem, żeby umieć to robić. Nieprawda. Moje ćwiczenia na DVD są bardzo przystępne. Możesz wybrać jeden lub dwa zestawy, nauczyć się ich i wielokrotnie powtarzać.
  • Dobre rezultaty daje też wykonywanie wielu powtórzeń z niewielkim obciążeniem. Fitness polega właśnie na tym – wiele ćwiczeń wymagających nieznacznego wysiłku. O co chodzi? Sześćdziesiąt powtórzeń dziesięciu różnych ćwiczeń przy użyciu ciężarków najwyżej 1,5-kilogramowych.
  • Nie wyłączaj swojej uwagi w trakcie treningu. Niektórzy ludzie ćwiczą w sposób czysto mechaniczny, inni, jak Madonna i profesjonalni tancerze, mają pełną świadomość wykonywanych ruchów. Ci drudzy uzyskują lepsze rezultaty.
  • Obserwuj się w trakcie ćwiczeń. Przyglądaj się sobie w lustrze, oceniaj swoje ruchy, jakbyś była dziełem sztuki. Miej opinię o tym, jak wykonujesz ćwiczenia.
  • Nie wyrzucaj sobie, że nie wyglądasz jak Madonna. Czy musisz ćwiczyć przez dwie godziny dziennie? Chyba nie. Moje sławne klientki muszą, bo ich organizm potrzebuje większego obciążenia. Uzyskanie rezultatów i utrzymanie ich w przypadku Madonny przypomina profesjonalny trening sportowy – ona musi pracować ciężej.
  • Jeśli nie potrzebujesz schudnąć, jedz, co chcesz, ale rozsądnie. Ludzie nie powinni ciągle zastanawiać się nad tym, co jedzą. Ograniczanie jedzenia może stać się mentalną pułapką.
  • Jeżeli musisz schudnąć, narzuć sobie dyscyplinę. Nie polecam kobietom nabiału, nie lubię żywności przetworzonej. Codziennie piję sok z pietruszki, jarmużu, imbiru i jabłek. Jem chude białka, na przykład ryby i kurczaki, komosę i brązowy ryż.
  • Unikaj alkoholu. Ja bardzo rzadko pijam wino, alkohol osłabia metabolizm jeszcze przez trzy dni po wypiciu.

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Pole dance – trening siłowy. Co to jest? Jaki strój wybrać?

Fat burning – sposób na spalenie tkanki tłuszczowej

Maszyny czy wolne ciężary? Oto jest pytanie! Co lepiej wybrać na siłowni?

Kardio vs. interwały, czyli zdrowe i zdrowsze

Zaskocz swoje mięśnie! Zdradzamy, jak to zrobić

Planujecie zakup rolek? Oto kilka ważnych informacji, które mogą wam się przydać

Czy 5 minut treningu dziennie wystarczy? Odpowiada Kasia Bigos

Ćwiczenia na pośladki. Dodaj obciążenie, poczujesz różnicę

Zestresowana? Spróbuj tych ćwiczeń. Pomogą ci się wyluzować

Joanna Jaworska

Joanna Jaworska: nie powinniśmy zmuszać się do aktywności fizycznej. To rodzaj autoagresji [WIDEO]

Kobieta rozwija matę do ćwiczeń

Poranny trening – dlaczego warto wstać?

Joanna Jaworska

Jak nie stracić motywacji chwilę po Nowym Roku? Podpowiada Joanna Jaworska [WIDEO]

Joanna Jaworska

Joanna Jaworska: czasem lepiej zjeść ciastko, na które mamy ochotę, i spuścić napięcie [WIDEO]

Joanna Jaworska

„Nie bodźcuj się ideałami”. Trenerka Personalna Joanna Jaworska tłumaczy, dlaczego to zawsze zły pomysł [WIDEO]

Joanna Jaworska

„Jesteś zwycięzcą”, „Bądź lepszą wersją siebie”? Trenerka Personalna Joanna Jaworska mówi, dlaczego teksty motywacyjne nie działają [WIDEO]

Cubii – trenowanie przy biurku. Czy warto ćwiczyć z Cubii?

Trening obwodowy – na czym polega i dlaczego jest skuteczny?

Ćwicz na plaży! Sprawdź, jaki trening proponuje Kasia Bigos

Treningowe mity dotyczące odchudzania

Wieczorne treningi górą! To idealna opcja dla tych, którzy nie są w stanie zerwać się rano z łóżka

CrossFit - co to jest? Jak zacząć ćwiczyć CrossFit?

Crossfit – co to, ćwiczenia, efekty. Dla kogo jest crossfit?

Pompek nigdy dość! Poznaj różne warianty tego ćwiczenia

Rozgrzewka przed bieganiem i treningiem. Jak się rozgrzać?

Rozgrzewka przed bieganiem i treningiem. Jak się rozgrzać?

Brak efektów ćwiczeń? Postaw na zróżnicowanie treningu

Zróżnicowanie treningu – zmiany, gdy brakuje efektów ćwiczeń

Najpopularniejsze

Ćwiczenia na biust. 6 sposobów na ujędrnienie i podniesienie piersi

Choroby mają zapach – wiedziałaś o tym?

Kobieta mindfulness

Mindfulness dla początkujących. Kasia Bem zdradza 5 prostych zasad uważności

Twój kręgosłup potrzebuje wsparcia? Oto kilka ćwiczeń, które go wzmocnią

4 sposoby na pozbycie się oponki z brzucha. I nie chodzi wcale o robienie brzuszków

Kobieta popijająca winko

„Alkoholiczka, która pije wino albo piwo, twierdzi, że nie ma problemu”. Kobiecy alkoholizm

Ćwiczenia na rozciąganie barków

Rozciąganie stawów barkowych – te ćwiczenia na pewno ci się przydadzą

Kobieta trzyma psa na rękach

Stres. Jak sobie z nim radzić? Oto 14 pomysłów, jak poradzić sobie ze stresem

Intymne dolegliwości rowerzystek. Sprawdź, jak zadbać o siebie w trakcie rowerowych wojaży

kobieta na wydmach

„Odpuszczanie” jest dobre dla ambitnych i konsekwentnych kobiet – podpowiada nam psycholożka Anita Kruszewska

Fit Matka Wariatka / Facebook

Agresja i fałszywa troska na profilu „Fit Matki Wariatki”. Przyszedł czas na pato-fitness. Hello Zdrowie mówi temu nie!

5 ćwiczeń, które zredukują stres

Ćwiczenia na odstresowanie. Zobacz 5 ćwiczeń od trenerki fitness

Dzień się dopiero rozpoczął, a ciebie już ktoś wyprowadził z równowagi? Poznaj 5 kroków, które pozwolą zapanować nad emocjami

Gdy kobieta staje się przedmiotem, a gwałt wydaje się romantyczny

„365 dni”: gdy kobieta staje się przedmiotem, a gwałt wydaje się romantyczny

Po pracy nie masz już na nic siły? Oto 6 sposobów na odzyskanie energii wieczorem

7 najgorszych typów butów dla twoich stóp. Jakie obuwie może być niebezpieczne?