Przejdź do treści

Frank Medrano. Mistrz kalisteniki

Frank Medrano. Mistrz kalisteniki
Frank Medrano lubi pozować. Nie dziwię mu się. Zdjęcie: Facebook
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Ewa Chodakowska po latach przyznała, że nie chce mieć dzieci. „Bałam się linczu, wykluczenia, hejtu”
Czkawka - powstało urządzenie, które ją wyleczy
Koniec z czkawką! Opracowano skuteczne urządzenie do jej leczenia
Dziecko w nagrzanym aucie. Policjantka krok po kroku wyjaśnia, co należy zrobić
Dziecko w nagrzanym aucie. Policjantka krok po kroku wyjaśnia, co należy zrobić
Pandemia a alkohol. Jak i ile piliśmy w czasie pandemii COVID-19?
„Jedno piwo, kieliszek wina, 50 mg wódki”. Najnowszy sondaż pokazuje, jak i ile alkoholu piliśmy w czasie pandemii
Zadbaj o efektywny sen. Jakie dolegliwości mogą przeszkadzać w spaniu i jak je wyeliminować?

Kiedy zobaczyłam film, na którym Frank Medrano udowadniał, co potrafi, prawie przestałam oddychać. A potem zapragnęłam dowiedzieć się jak najwięcej na temat gościa, który stał się moim nowym bogiem.

To, co robi Frank (polecam film poniżej), fachowo nazywa się kalistenika. Pod tym trudnym słowem kryje się trening siłowy oparty o ćwiczenia z wykorzystaniem masy własnego ciała. Czyli wszelkie pompki, brzuszki, przysiady, podciąganie. W rozmaitych modyfikacjach i konfiguracjach. Frank zajął się tym jakieś siedem lat temu. Dlaczego? Twierdzi, że z roku na rok czuł się coraz gorzej, a na plaży wstydził się zdjąć koszulkę. Był powolny, wiecznie zmęczony, źle się odżywiał. A nagle zapragnął stać się szybki, silny i zgrabny. W jego głowie powstał PLAN. Najpierw zmienił dietę. Rzucił mięso i wszelkie produkty odzwierzęce, stał się weganinem (tak, to też wszystkich dziwi. Jak można nie jeść mięsa, mleka, tłuszczy odzwierzęcych i być takim silnym?). Potem zaczął ćwiczyć. Dlaczego akurat w ten sposób? „Bo to taki sport, który niczego od ciebie nie wymaga. Nie potrzebujesz sprzętów, siłowni, trenera. Wszystko możesz zrobić sam o dowolnej porze dnia lub nocy, bo swoje własne ciało masz zawsze przy sobie. Co również oznacza, że znikają wszelkie wymówki.” Jak udało mu się osiągnąć tak wiele w tak krótkim czasie? „Kluczem do wszystkiego jest konsekwencja i stawianie sobie drobnych, łatwych do osiągnięcia celów na każdym treningu.” Frank trenuje 6 razy w tygodniu po dwie godziny. I od tej zasady nie ma odstepstwa. Jak dokładnie trenuje? Sprawdźcie sobie tutaj.

 Trzy najważniejsze wskazówki Franka:

1. Konsekwencja. Im bardziej jesteś konsekwentny, tym szybsze (i lepsze) robisz postępy.

2. Nieważne jak ciężko trenujesz, nie uzyskasz naprawdę wysportowanej sylwetki bez odpowiedniej diety.

3. Jeśli chcesz wspomóc swój metabolizm i naprawdę spalać tłuszcz, musisz dołączyć do swojego treningu cardio. Bez cardio nie ma prawdziwego spalania.

A tak sobie trenują ze swoją dziewczyną, Antoniette Pacheco. Zdjęcie: Facebook

Ja bym dodała jeszcze jedną – jeśli chcesz naprawdę być szczęśliwy/a, znajdź partnera, którego twój sport kręci tak samo. Frank tak zrobił. Dziś Antoniette Pacheco jest jego ulubionym obciążeniem, kiedy robi pompki (i nie tylko). Poza tym kalistenika to też jej konik. Tak więc na randki umawiają się pod drążkiem (do podciągania, rzecz jasna).

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Maszyny czy wolne ciężary? Oto jest pytanie! Co lepiej wybrać na siłowni?

joga yoga

Joga w hamaku. Ćwicz nad ziemią!

Kardio vs. interwały, czyli zdrowe i zdrowsze

Kobieta

Endorfiny – co to za hormony i co je wytwarza?

Zaskocz swoje mięśnie! Zdradzamy, jak to zrobić

Planujecie zakup rolek? Oto kilka ważnych informacji, które mogą wam się przydać

Czy 5 minut treningu dziennie wystarczy? Odpowiada Kasia Bigos

Ćwiczenia na pośladki. Dodaj obciążenie, poczujesz różnicę

Zestresowana? Spróbuj tych ćwiczeń. Pomogą ci się wyluzować

Kobieta śmieje się

Kilka prostych rad, które sprawią, że moc pozostanie z wami przez cały dzień

kobieta w pracy

Czujesz, że tracisz moc? Oto 10 sposobów na zapewnienie sobie energii w ciągu dnia

Joanna Jaworska

Joanna Jaworska: nie powinniśmy zmuszać się do aktywności fizycznej. To rodzaj autoagresji [WIDEO]

Kobieta rozwija matę do ćwiczeń

Poranny trening – dlaczego warto wstać?

Joanna Jaworska

Jak nie stracić motywacji chwilę po Nowym Roku? Podpowiada Joanna Jaworska [WIDEO]

Joanna Jaworska

Joanna Jaworska: czasem lepiej zjeść ciastko, na które mamy ochotę, i spuścić napięcie [WIDEO]

Joanna Jaworska

„Nie bodźcuj się ideałami”. Trenerka Personalna Joanna Jaworska tłumaczy, dlaczego to zawsze zły pomysł [WIDEO]

Joanna Jaworska

„Jesteś zwycięzcą”, „Bądź lepszą wersją siebie”? Trenerka Personalna Joanna Jaworska mówi, dlaczego teksty motywacyjne nie działają [WIDEO]

Stres działa jak śmieciowe jedzenie. Dlaczego tak się dzieje?

Na co zwracać uwagę przy kupowaniu produktów ekologicznych? Tłumaczy Paulina Górska

Na co zwracać uwagę przy kupowaniu produktów ekologicznych? Tłumaczy Paulina Górska

Jak przechowywać warzywa i owoce latem oraz na zimę?

Cubii – trenowanie przy biurku. Czy warto ćwiczyć z Cubii?

Trening obwodowy – na czym polega i dlaczego jest skuteczny?

Ćwicz na plaży! Sprawdź, jaki trening proponuje Kasia Bigos

Treningowe mity dotyczące odchudzania

Najpopularniejsze

Ćwiczenia na biust. 6 sposobów na ujędrnienie i podniesienie piersi

Choroby mają zapach – wiedziałaś o tym?

4 sposoby na pozbycie się oponki z brzucha. I nie chodzi wcale o robienie brzuszków

Kobieta mindfulness

Mindfulness dla początkujących. Kasia Bem zdradza 5 prostych zasad uważności

Twój kręgosłup potrzebuje wsparcia? Oto kilka ćwiczeń, które go wzmocnią

Kobieta trzyma psa na rękach

Stres. Jak sobie z nim radzić? Oto 14 pomysłów, jak poradzić sobie ze stresem

kobieta na wydmach

„Odpuszczanie” jest dobre dla ambitnych i konsekwentnych kobiet – podpowiada nam psycholożka Anita Kruszewska

Ćwiczenia na rozciąganie barków

Rozciąganie stawów barkowych – te ćwiczenia na pewno ci się przydadzą

kobieta rower

Intymne dolegliwości rowerzystek. Sprawdź, jak zadbać o siebie w trakcie rowerowych wojaży

Kobieta popijająca winko

„Alkoholiczka, która pije wino albo piwo, twierdzi, że nie ma problemu”. Kobiecy alkoholizm

Dzień się dopiero rozpoczął, a ciebie już ktoś wyprowadził z równowagi? Poznaj 5 kroków, które pozwolą zapanować nad emocjami

7 najgorszych typów butów dla twoich stóp. Jakie obuwie może być niebezpieczne?

Oto 7 ćwiczeń, za które twój kręgosłup ci podziękuje. Wystarczy niewiele, by poczuć znaczną różnicę

Anja Rubik: nastolatki uczą się, że macica nie jest śmietnikiem na sprężynki

brzuszki na piłce

Sposób na bolące lędźwie. Jak sobie ulżyć?

Stanie na rękach – krok po kroku

Stanie na rękach – krok po kroku