Przejdź do treści

Torba trenerki. Co wrzuca do niej Kasia Bigos?

Fot: Katarzyna Milewska
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim

W kobiecych torebkach, niezależnie od tego, jak wygląda ich dzień, można znaleźć prawdziwe cuda… A trenerka? Jesteście ciekawi, bez czego nie rusza się z domu? Sprawdźcie!

W mojej damskiej torebce panuje – jak przystało na prawdziwą kobietę – totalny chaos. Za to, jeśli chodzi o torbę treningową, wszystko mam ułożone tip-top. Kocham swoją pracę, ale bywa bardzo absorbująca. Niekiedy wychodzę z domu z samego rana, a wracam o 23.

W torbie muszę mieć więc wszystko, co niezbędne na trening. W gorącym sezonie, kiedy startuję w zawodach, spędzam na sali kilka godzin dziennie, a do tego prowadzę treningi grupowe. Pakuję się więc solidnie. Po latach dobrze wiem, o czym zapomnieć nie mogę.

Co mam w torbie?

katarzyna-bigos-trenerka

1. Sportowy zestaw ubrań – obowiązkowo ze stanikiem sportowym! Czemu to podkreślam? Bo naprawdę chciałabym przekonać kobiety do tego, aby zawsze o nim pamiętały i dbając o swoje mięśnie, jednocześnie dbały o formę biustu. Jeśli chodzi o same ubrania – muszą być wygodne i odprowadzać wilgoć. Choć nie będę oszukiwać, że lubię, gdy sportowe ciuchy wyglądają fajnie.

2. Rękawiczki – sporo trenuję na drążkach, więc żeby uniknąć odcisków, w trakcie ciężkich treningów zakładam rękawiczki.

3. Buty – to dla mnie niezmiernie ważny temat, bo przy tylu jednostkach treningowych, którym towarzyszą biegi i podskoki, buty muszę mieć wygodne. Powinny stabilizować to, co trzeba, jednocześnie pozwalać stopie pracować w pełnym zakresie. Dobrze jest dobierać je nie tylko do rodzaju uprawianej aktywności, ale też do własnej budowy.

4. Obowiązkowo woda – a kiedy trening jest długi i intensywny, mam w butelce także napój izotoniczny lub preparat z rozpuszczonymi węglowodanami i elektrolitami.

5. Shake białkowo-węglowodanowy – na szybkie uzupełnienie braków po treningu. Piję go tylko wtedy, gdy nie mam akurat przygotowanego pełnowartościowego posiłku. Nie ma nic gorszego niż tzw. katabolizm. Dzięki szybkiemu i odpowiedniemu posiłkowi uzupełniam energię i glikogen w mięśniach, co jest równoznaczne z tym, że organizm uzyskuje niezbędne składniki odżywcze.

6. Kompres Ultra Ice – moje treningi mają specyficzny charakter, poza tym prowadzę zajęcia dla innych. Zawsze mam przy sobie coś, co szybko pomoże w razie urazu lub bólu mięśniowego.

7. Kalendarz i telefon – no cóż, bez tego ani rusz. Mój kalendarz jest zapisany od góry do dołu, i to czasem na wiele dni do przodu. Bez niego nie wiedziałabym, za co się zabrać.

8. Żel pod prysznic, antyperspirant i ręcznik – mam je ze sobą zawsze. Po treningu wskakuję pod szybki, najlepiej zimny regeneracyjny prysznic i od razu czuję, że żyję.

W przestrzeni zakupowej HelloZdrowie znajdziesz produkty polecane przez naszą redakcję:

Zdrowie umysłu
Less Stress from Plants 60 kaps. wegański
60,00 zł

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

W dzieciństwie Morit Summers nienawidziła swojego ciała, teraz jest popularną trenerką. "Ludzie chcą być zdrowi i silni, nie chcą mieć obsesji na punkcie utraty wagi" / Instagram

W dzieciństwie Morit Summers nienawidziła swojego ciała, teraz jest popularną trenerką. „Ludzie chcą być zdrowi i silni, nie chcą mieć obsesji na punkcie utraty wagi”

Trener personalny – cała prawda o tym, kim jest i ile zarabia  

Marta Stoberska: Kiedyś usłyszałam, że nie wyglądam jak trenerka. Bo co? Bo nie mam kraty na brzuchu i trzęsie mi się skóra na tyłku?

6 Weidera - A6W

6 Weidera – co to jest, efekty, opinie. Czy A6W działa na wszystkich?

Zastanawiasz się, czy skorzystać z pomocy trenera personalnego? Oto 5 argumentów „za”

Kobiety na zajęciach fitness

Kiedy zajęcia fitness mogą być niebezpieczne? O tym, jaki trening będzie najlepszy na start, pozmawialiśmy z fizjoterapeutką i trenerem personalnym

Maciej Grumczyk trener

Odchudzam się! Cardio czy trening siłowy? Rozmowa z trenerem personalnym Maćkiem Gmurczykiem

Torba trenerki. Co wrzuca do niej Ania Kozłowska?

Torba trenerki. Co wrzuca do niej Julita Kotecka?

Trener personalny - jak go widzą, tak go piszą

Trener personalny – jak go widzą, tak go piszą

Bieg po zdrowie. Rodzaje biegów i dlaczego warto je wypróbować /fot. Adobe Stock

Bieg po zdrowie. Rodzaje biegów, dlaczego warto znaleźć najlepszy dla siebie

Kobieta

5 błędów, które popełniasz przed 10 rano

Kobieta stoi na ulicy

Ty czy twój mózg. Kto podejmie decyzję o tym, co dziś obejrzysz na Netfliksie?

Kobieta trenuje jogę

„Odpuść sobie”. Ale jak to zrobić? Kasia Bem zapewnia, że joga może w tym pomóc

Nie generalizuj!

„Zawsze się spóźniasz” i „Nigdy po sobie nie sprzątasz”! O tym, dlaczego nie warto generalizować

Czym jest trening push pull legs i dlaczego powinnaś go wykonać? 

Kobieta z lampą w ręce

10 niezdrowych wieczornych nawyków

Polub zasadę „to również minie”. Przyda się nie tylko, kiedy masz zły humor i wszystko idzie nie tak

10 pytań, które warto zadać lekarzowi, zanim od niego wyjdziesz. Zanotuj i wykorzystaj!

Kuba Sienkiewicz otwarcie o eutanazji: „Sam bym chciał mieć w takiej sytuacji przedawkowaną morfinę”

Adam Pabiś

Onet demaskuje oszustwa „doktora” Adama Pabisia. Telewizyjny ekspert latami oszukiwał pacjentów

Polska psychiatra dziecięca w coraz gorszym stanie. Wszystkie miejsca na oddziałach są zajęte, obłożenie sięga nawet 150 proc.

Polska psychiatria dziecięca w coraz gorszym stanie. Wszystkie miejsca na oddziałach są zajęte, obłożenie sięga nawet 150 proc.

Dorota Pomykała

Dorota Pomykała o nagiej scenie: „Nie musimy podporządkowywać się wymaganiom kultury i upiększać się czy poprawiać”

"Jestem ofiarą stealthingu. Zabił we mnie zaufanie i podczas każdego kolejnego stosunku boję się, że znów zdarzy się ta sama sytuacja" - wyznaje Rienka Kasperowicz

„Jestem ofiarą stealthingu. Zabił we mnie zaufanie i podczas każdego kolejnego stosunku boję się, że znów zdarzy się ta sama sytuacja” – wyznaje Rienka Kasperowicz

×