Przejdź do treści

Poprawni Optymiści

Poprawni Optymiści
Ilustracja: Hello Zdrowie
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim

To osoby, którym zależy na wypełnieniu pewnego standardu społecznych oczekiwań. Wierzą w to, co się mówi na temat właściwych sposobów życia i dbania o siebie, i starają się do tego stosować. Chętnie zakładają rodziny i spędzają z nimi czas, najlepiej aktywnie i na powietrzu.

Nie palą, rzadko piją, zachowują zróżnicowaną dietę, ćwiczą i robią okresowo badania, bo tak należy. Pilnie słuchają mediów i chcą wciąż robić jak najwięcej dla swojego zdrowia. Są to często ludzie młodzi, bardzo ambitni i przedsiębiorczy.

Właściwie ten styl zdrowia mógłby służyć jako wzór do naśladowania, ale zawsze można zrobić więcej!

Wskazówki i wyzwania dla Ciebie:

Poprawni Optymiści to wzorce zrównoważonego, zdrowego trybu życia. Jeśli jest cokolwiek, na co warto zwrócić ich uwagę, to może… papierosy. Niestety, ci spośród Porządnych Obywateli, którzy palą, sięgają od razu po duże ilości papierosów! Jeśli zaliczasz się do tej niechlubnej części, rozpraw się z nałogiem już dziś, podejmując wyzwanie: Rzuć palenie.

Wszystko wskazuje na to, że dbasz o swoją kondycję na co dzień. Świetnie! Wytrwaj w swoich dotychczasowych postanowieniach i postaraj się również wprowadzić nowe nawyki – to gwarantuje nową energię. Codzienne chodzenie do pracy zamiast jazdy samochodem lub przejście dwóch przystanków autobusowych zamiast przejechania całej trasy może dać ci jeszcze więcej satysfakcji. Oto wyzwanie dla ciebie: Przeżyj tydzień bez silnika. Spróbuj i zobacz, jak to poprawi twój nastrój, samopoczucie i doda ci energii.

Jesteś typem domatora, rodzina jest dla ciebie zdecydowanie najważniejsza. Do tego stopnia, że kompletnie zapominasz o życiu towarzyskim. Warto nad tym popracować! Spotykając się z różnymi ludźmi, poszerzamy swoją kreatywność, szybciej się rozluźniamy i czujemy się bardziej szczęśliwi. Zatem otwórz się na ludzi i zadbaj o swoje grono znajomych już dziś, podejmując wyzwanie.

Być może w natłoku codziennych zajęć i obowiązków zapominasz o sobie samym. Błąd – każdy ma prawo do własnego wolnego czasu. Może pora, byś znalazł swoją nową pasję? Podejmij wyzwanie: Znajdź swoją pasję i sprawdź, co jest twoim konikiem.

Albo przynajmniej znajdź w natłoku codziennych czynności choć chwilę na poczytanie książki. To nie tylko relaks, ale też ćwiczenie dla mózgu.

Zastanów się, czy na co dzień pamiętasz także o swojej kondycji psychicznej i intelektualnej. To bardzo ważne. Rozwój naszej sfery intelektualnej i psychiki jest równie ważny jak rozwój fizyczny. Zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności czy rozwiązywanie zagadek logicznych może być świetną rozrywką dla naszego mózgu. Uelastycznia go i pobudza komórki nerwowe do działania. Poza tym poprawia pamięć i koncentrację! Podejmij wyzwanie: Ćwicz swoją pamięć i przekonaj się, jak to działa.

 

W przestrzeni zakupowej HelloZdrowie znajdziesz produkty polecane przez naszą redakcję:

PROMOCJA
Zdrowie umysłu
Less Stress from Plants 60 kaps. wegański
60,00 zł 90,00 zł
i
Treści zawarte w serwisie mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią porady lekarskiej. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem.

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Najpopularniejsze

Ćwiczenia na biust

Ćwiczenia na biust. 6 sposobów na jędrne piersi

Kobieta wąchająca kwiat

Choroby mają zapach – wiedziałaś o tym?

Fit Matka Wariatka / Facebook

Agresja i fałszywa troska na profilu „Fit Matki Wariatki”. Przyszedł czas na pato-fitness. Hello Zdrowie mówi temu nie!

kobieta na wydmach

„Odpuszczanie” jest dobre dla ambitnych i konsekwentnych kobiet – podpowiada nam psycholożka Anita Kruszewska

Kobieta ćwiczy

Ćwiczenia na wzmocnienie kręgosłupa – łatwe i skuteczne

Ćwiczenia na rozciąganie barków

Rozciąganie stawów barkowych – te ćwiczenia na pewno ci się przydadzą

Kobieta w stroju fitness

Oponka na brzuchu. Jak zredukować ten problem?

Joga hormonalna – sposób na równowagę

Kobieta ćwiczy

Twoje biodra są zbyt mało elastyczne? Oto zestaw ćwiczeń, które pomogą je rozruszać

Kasia Bigos trenerka

Ćwiczenia z hantlami – wypracuj smukłe ramiona

Smartfon a dolegliwości / istock

Smartfon a dolegliwości, które może wywołać. To nie tylko bezsenność

Zimno jest zdrowe! Nie wierzysz? Oto 5 zalet niskich temperatur

8 rzeczy, za które pokochają cię twoje stawy. Nie tylko wysiłek fizyczny!

kobieta z hantelkami

Ćwiczenia na jędrne pośladki z hantlami. Zamiast tylko siedzieć na pupie – ćwicz ją!

Kobieta ćwiczy

Dzień się dopiero rozpoczął, a ciebie już ktoś wyprowadził z równowagi? Poznaj 5 kroków, które pozwolą zapanować nad emocjami

7 najgorszych typów butów dla twoich stóp. Jakie obuwie może być niebezpieczne?

×