Przejdź do treści

Poprawni Optymiści

Poprawni Optymiści
Ilustracja: Hello Zdrowie
Podoba Ci
się ten artykuł?
Udostępnij bliskim
Najnowsze
Joanna Jaworska
3 najważniejsze zasady treningu dla osób z insulinoopornością. Wyjaśnia Joanna Jaworska [WIDEO]
Kobieta z deską jedzenia
Lek. Magdalena Jutrzenka: Trudno myśleć o zdrowym odżywianiu, kiedy czyjś budżet wynosi 200, 300 czy nawet 1000 złotych miesięcznie
Dlaczego poniedziałki są takie ciężkie? Wyjaśnia psycholożka dr Milena Marczak
Dlaczego poniedziałki są takie ciężkie? Wyjaśnia psycholożka dr Milena Marczak
Czym jest slut-shaming? Przedstawiamy fragment książki „Dziwki, zdziry, szmaty. Opowieści o slutshamingu”
Kardio vs. interwały, czyli zdrowe i zdrowsze

To osoby, którym zależy na wypełnieniu pewnego standardu społecznych oczekiwań. Wierzą w to, co się mówi na temat właściwych sposobów życia i dbania o siebie, i starają się do tego stosować. Chętnie zakładają rodziny i spędzają z nimi czas, najlepiej aktywnie i na powietrzu.

Nie palą, rzadko piją, zachowują zróżnicowaną dietę, ćwiczą i robią okresowo badania, bo tak należy. Pilnie słuchają mediów i chcą wciąż robić jak najwięcej dla swojego zdrowia. Są to często ludzie młodzi, bardzo ambitni i przedsiębiorczy.

Właściwie ten styl zdrowia mógłby służyć jako wzór do naśladowania, ale zawsze można zrobić więcej!

Wskazówki i wyzwania dla Ciebie:

Poprawni Optymiści to wzorce zrównoważonego, zdrowego trybu życia. Jeśli jest cokolwiek, na co warto zwrócić ich uwagę, to może… papierosy. Niestety, ci spośród Porządnych Obywateli, którzy palą, sięgają od razu po duże ilości papierosów! Jeśli zaliczasz się do tej niechlubnej części, rozpraw się z nałogiem już dziś, podejmując wyzwanie: Rzuć palenie.

Wszystko wskazuje na to, że dbasz o swoją kondycję na co dzień. Świetnie! Wytrwaj w swoich dotychczasowych postanowieniach i postaraj się również wprowadzić nowe nawyki – to gwarantuje nową energię. Codzienne chodzenie do pracy zamiast jazdy samochodem lub przejście dwóch przystanków autobusowych zamiast przejechania całej trasy może dać ci jeszcze więcej satysfakcji. Oto wyzwanie dla ciebie: Przeżyj tydzień bez silnika. Spróbuj i zobacz, jak to poprawi twój nastrój, samopoczucie i doda ci energii.

Jesteś typem domatora, rodzina jest dla ciebie zdecydowanie najważniejsza. Do tego stopnia, że kompletnie zapominasz o życiu towarzyskim. Warto nad tym popracować! Spotykając się z różnymi ludźmi, poszerzamy swoją kreatywność, szybciej się rozluźniamy i czujemy się bardziej szczęśliwi. Zatem otwórz się na ludzi i zadbaj o swoje grono znajomych już dziś, podejmując wyzwanie: Zadbaj o swoje życie towarzyskie.

Być może w natłoku codziennych zajęć i obowiązków zapominasz o sobie samym. Błąd – każdy ma prawo do własnego wolnego czasu. Może pora, byś znalazł swoją nową pasję? Podejmij wyzwanie: Znajdź swoją pasję i sprawdź, co jest twoim konikiem.

Albo przynajmniej znajdź w natłoku codziennych czynności choć chwilę na poczytanie książki. To nie tylko relaks, ale też ćwiczenie dla mózgu.

Zastanów się, czy na co dzień pamiętasz także o swojej kondycji psychicznej i intelektualnej. To bardzo ważne. Rozwój naszej sfery intelektualnej i psychiki jest równie ważny jak rozwój fizyczny. Zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności czy rozwiązywanie zagadek logicznych może być świetną rozrywką dla naszego mózgu. Uelastycznia go i pobudza komórki nerwowe do działania. Poza tym poprawia pamięć i koncentrację! Podejmij wyzwanie: Ćwicz swoją pamięć i przekonaj się, jak to działa.

Odwiedź stronę www.stylezdrowia.pl i sprawdź jakich ciekawych faktów o zdrowiu Polaków dostarczyło badanie Style Zdrowia.

 

i
Treści zawarte w serwisie mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią porady lekarskiej. Pamiętaj, że w przypadku problemów ze zdrowiem należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem.

Podoba Ci się ten artykuł?

Tak
Nie

Powiązane tematy:

Zainteresują cię również:

Kobieta je danie w restauracji. Na zdjęciu widok z góry na jej talerz

Zdrowy styl życia. Dietetyczka podpowiada, na co zwrócić naszą uwagę

Chłopaków boli bardziej

Chłopaków boli bardziej

Co widzimy w lustrze?

Co widzimy w lustrze? Samoocena a wygląd zewnętrzny

Ambasador Zdrowia – zaszczytna rola

Ambasador Zdrowia – zaszczytna rola

Style zdrowia – jak dbają o siebie Polki i Polacy?

Style zdrowia – jak dbają o siebie Polki i Polacy?

Rady fizjoterapeuty dla Świadomych Indywidualistów

Rady fizjoterapeuty dla Świadomych Indywidualistów

Rady fizjoterapeuty dla Pozornych Twardzieli

Rady fizjoterapeuty dla Pozornych Twardzieli

Rady fizjoterapeuty dla Zmęczonych Herosów

Rady fizjoterapeuty dla Zmęczonych Herosów

Rady fizjoterapeuty dla Pogodnych Mędrców

Rady fizjoterapeuty dla Pogodnych Mędrców

Rady fizjoterapeuty dla Niepocieszonych Podjadaczy

Rady fizjoterapeuty dla Niepocieszonych Podjadaczy

Ćwiczenie dla książkoholików. Fizjoterapeuta tłumaczy, jak wzmocnić szyję i kręgosłup

Rady fizjoterapeuty dla Poprawnych Optymistów

Rady fizjoterapeuty dla Poprawnych Optymistów

Zajawka dnia: sprawdź, jaki jest twój styl zdrowia

Zajawka dnia: sprawdź, jaki jest twój styl zdrowia

Rady eksperta dla Zdesperowanych Buntowników

Rady eksperta dla Zdesperowanych Buntowników

Rady eksperta dla Świadomych Indywidualistów

Rady eksperta dla Świadomych Indywidualistów

Rady eksperta dla Pozornych Twardzieli

Rady eksperta dla Pozornych Twardzieli

Rady eksperta dla Zmęczonych Herosów

Rady eksperta dla Zmęczonych Herosów

Rady eksperta dla Pogodnych Mędrców

Rady eksperta dla Pogodnych Mędrców

Rady eksperta dla Niepocieszonych Podjadaczy

Rady eksperta dla Niepocieszonych Podjadaczy

Rady eksperta dla Towarzyskich Hedonistów

Rady eksperta dla Towarzyskich Hedonistów

Rady eksperta dla Poprawnych Optymistów

Rady eksperta dla Poprawnych Optymistów

Zdesperowani Buntownicy

Zdesperowani Buntownicy

Świadomi Indywidualiści

Świadomi Indywidualiści

Pozorni Twardziele

Pozorni Twardziele

Najpopularniejsze

Ćwiczenia na biust. 6 sposobów na ujędrnienie i podniesienie piersi

Choroby mają zapach – wiedziałaś o tym?

Twój kręgosłup potrzebuje wsparcia? Oto kilka ćwiczeń, które go wzmocnią

Kobieta mindfulness

Mindfulness dla początkujących. Kasia Bem zdradza 5 prostych zasad uważności

4 sposoby na pozbycie się oponki z brzucha. I nie chodzi wcale o robienie brzuszków

Stanie na rękach – krok po kroku

Stanie na rękach – krok po kroku

Ćwiczenia na rozciąganie barków

Rozciąganie stawów barkowych – te ćwiczenia na pewno ci się przydadzą

Oto 7 ćwiczeń, za które twój kręgosłup ci podziękuje. Wystarczy niewiele, by poczuć znaczną różnicę

Dzień się dopiero rozpoczął, a ciebie już ktoś wyprowadził z równowagi? Poznaj 5 kroków, które pozwolą zapanować nad emocjami

Leki plus alkohol to zawsze niebezpieczne związki? Sprawdź, które lekarstwa nie lubią się z wyskokowymi trunkami

Fit Matka Wariatka / Facebook

Agresja i fałszywa troska na profilu „Fit Matki Wariatki”. Przyszedł czas na pato-fitness. Hello Zdrowie mówi temu nie!

kobieta na wydmach

„Odpuszczanie” jest dobre dla ambitnych i konsekwentnych kobiet – podpowiada nam psycholożka Anita Kruszewska

Kobieta popijająca winko

„Alkoholiczka, która pije wino albo piwo, twierdzi, że nie ma problemu”. Kobiecy alkoholizm

Anja Rubik: nastolatki uczą się, że macica nie jest śmietnikiem na sprężynki

brzuszki na piłce

Sposób na bolące lędźwie. Jak sobie ulżyć?

Stres. Jak sobie z nim radzić? Oto 14 pomysłów, jak poradzić sobie ze stresem